بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۵
ارديبهشت ۹۴

وای خداباورم نمیشه ازحوزه۲۰۰نفره من جزواون۱۵نفری هستم که فردامیرم بیت رهبری...

خداخیلی خوشحالم...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۷)

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۵۴ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

:)

"باشد تا رستگار شویم"
خوشا به سعادتتون
واقعاً دیدن ایشون خیلی لذت بخشه
سلام و کلی عرض ادب و درود و احترام
ممنون که همیشه به من لطف دارید
امشب با میم می نویسم
ان شاء الله از اهل ماه رجب باشید و میم شین رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید
با خداحافظی از شما تشکر می کنم
یا حسن
سلام و تبریک :)
سلام......
عمق خوشحالی ات، عمیق خوشحالم می کند پسته من!
خوشحالی، مبارک دل راهی ات...
سلام با کلی ارادت
امشب ساده نوشتم
فردا شب هم که شب جمعه ست، پس روضه و گریز ...
خیلی ممنون کلاً
دعا کنید که به حبس دعایم عفو بخورد (خط آخر همین الان آومد)
سلام و رحمه الله. خوش به حالتون . خیلی خوبه .
حسررت
:(
:)
خوش بگذره : )
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۲۶ انسان نیازمند
سلااااااام
دوباره برگشتید:)))))


وااااااای خوشبحالتون
التماس دعا
۲۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۴۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
خوش به حالت...




سلام

خوش به سعادتتون ...
۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۸ از تبار باران
سلـــام
خوش به حاتون 
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۱:۳۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
دیگه هرکی یکیو دوس داشته باشه بهش جذب میشه....
امام موسی کاظم علیه السلام:
مَن رَأى أخاهُ عَلَى أمرٍ یُکرِهُهُ فَلَم یَرِدهُ عنهُ وَ هُو یقدِر عَلَیهِ، فَقَد خَانَه هر که برادرش را در کارى ناپسند ببیند و بتواند او را از آن باز دارد و چنین نکند، به او خیانت کرده است.
الامالى صدوق،ص۳۴۳

سلام
ایام تسلیت

خوش بسعادتتون



دعامون کنین
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ و اهلک اعدائهم اجمعین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">