بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۳۰
بهمن ۹۳

اصلا یک اتفاقاتی می افتد،باورنکردنی!

مثلازلزله همه شهررادرخوددفن می کند

و

فقط یک نوزادزنده می ماند!

یا

مثلا توعبورکردی ازدلبستگی وعلاقه من(!)

و

هنوزنبضم می زند!!!


پرستوعوض زاده


شایدبی ربط:

دریافت

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
کمی بودن ...

نظرات  (۳۰)

۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۳۶ عمار فرهنگ
سلام

قبض نبض در دست اوست.
ترافیک زیادی  مصرف نکنیم
 تنها  کنتورهای مان صعودی نباشد
بعضی قبض ها سرسام آور است.
مثلا قبض روح خود همین قارون!!!
پاسخ:
سلام

چه جالب!
نگهبان دلت باش
...
پاسخ:
چشم!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۴ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
آه...
پاسخ:
...
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۱۳ در مسلخ عشق
سلام؛ دو سه بار خوندم؛ نظری به ذهنم نیومد.
پاسخ:
سلام 

بعله

ممنون:)
خیلی زیبا بود
پاسخ:
مچکر!

نکند قاصدکی را که برایم فرستادی بازیچه دست کودکی بازیگوش شده
که اینچنین دل تنگم بی خبر مانده ؟    

قشنگ بود دوستم          

پاسخ:
خداروشکر!
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۵۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

گندم را برای ما ریخته شده است

اما حیف که رسم .... را بلد نیستیم.

به قول فاضل نظری:

"ما را کبوترانه وفادار کرده است..."
پاسخ:
سلام

حیف....

ممنون
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کوتاه نوشت زیبایی بود

پاسخ:
مرسی:)
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۲ تــــــــــــــک ستــــــــــــــاره
تا شقایق هست زندگی باید کرد...
ممنون از حضورتون.

پاسخ:
صدالبته!
سلام
خوندن مطلبی با عنوان تو مهربان بـاش... تو وبلاگ محض یار
خالی از لطف نیست
التماس دعا

پاسخ:
سلام

چشم حتما

محتاج دعا...
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۳۴ عطار کوچولو
صوتِ زیبا !

ممنون.
پاسخ:
خواهش می کنم:)
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۸ ** فرکانس **
جالب و تا کمی ابری:)

دنیا محل تلاقی همین اتفاقات است...
پاسخ:
:)

وقتی خداوند از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت

از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم

که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم . . .



پاسخ:
مچکرم دوستم
بی ربطتون خیلی دلنشین بود
اصلا بموقع بود

پاسخ:
خیلی قشنگه:)
توعبورکردی ازدلبستگی وعلاقه من :(
پاسخ:
:(
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۳۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
دلمو هوایی کردی با این صوت ...
:(

جز به دیدار حریمت دگرم مرهم نیست
هیچ کس غیر شما بر دل من محرم نیست.
شهر جدت که مرا راه ندادند اما بپذیرم؛
به خدا حج فقیران کم نیست.
تشنه ی جرعه ای از آب زلال حــــــــــــرمم ...
پاسخ:
باورکن من فقیرم:(
امام مهربانم...
سلام...

پاسخ:
سلام

!
و چه بی هوا
این نبض میزند
پاسخ:
اوهوم....

سر به زیر و ساکت و بی دست و پا ، میرفت دل ...

یک نظر روی تو را دید و حواسش پرت شد ...

عباس رزاقی

پاسخ:
ای جان چه قشنگ
سلام
دررابطه باپست جدیدتون
مبارک باشه عمه خانم:)
خدا قسمت ما که نکرد:(
پاسخ:
سلام

ممنون

ان شاالله قسمت می کنه!
۰۱ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۶ نجمه محروقی
سلام 
پاسخ:
سلام
عزیزم
چه کفشای کوچولوی خوگشلی
به سلامتی بیاد به این دنیای پر از نامردی خودش مرد بشه...
پاسخ:
:)

خودم یه پامررررررررررد بارش میارم!!!
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۴۰ تا اینجا خواندم...
سلام

 دعوتید به کتابی با طعم سفرنامه....



http://baketab.blog.ir/post/47
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۱۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عاغا من اگه اینو نگم لال ازدنیا میرم

عمه ها فوق العاده مهربونن حتی اگه برادرزادهه تحت تاثیر جو  و اینا قرار بگیره و مهرش به بی مهرتبدیل بشه بازهم این عمه است که دلش به دل اون بنده

ان شالله بسلامتی
پاسخ:
احسنت 

البته عمه داریم تاعمه!

ممنون عزیزم


نورسیده قدمِ بادامی  اش تا خرداد مبارک!
منم خردادی ام!
خردادی ها عجیب دوست داشتنی اند!!!
( چشمک اکتیوووو بادومی خونسرد)
پاسخ:
:))دختراش که گلن

تاببینم پسرش چی میشه!

:))))))
یا امام رضا، عموی رئوفم..
بخوان مرا...
پاسخ:
عموی مهربان!
خدا حفظش کنه
برادر زاده تون رو
پاسخ:
ممنون:)
سلام

خدا برادرزادتون و حفظ کنه

ضمنا زندگی جریان داره
پاسخ:
سلام

ممنون

بعله!
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۲۷ مدافعان حرم
مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
بابت پست بالا خدا به محمد حسین ما هم شانس داده والا نیومده من انقدر دوستش دارم کلی براش اتاق تمیز کردم اخرشم میشم عمه فحش خور:)
اخه چرا انقدر عمه ها مظلوم هستن هان:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">