بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۵
آبان ۹۳

سلام ...

بعدازتلاشی بسیاراسم موردنظرپیداشد!

خیلی ممنون ازرفقایی که کمکم کردن، همه ی اسماخوب بودن 

ولی نمیدونم چی شداین اسم"بودنی درخلوت من"خیلی به دلم نشست

بازم شرمندتونم این اسمو ازکتا بکویریات دکترشریعتی پیداکردم...

اگرمیشه لطف کنیدبااین اسم لینکم کنید...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۴)

مبارک باشه
اسم قشنگیه

پاسخ:
مچکر....

عشق، خودش خواهد آمد.

نمی توان از آن فرار کرد.

عشق خودش آهسته آهسته می آید و

در گوشه ای ازقلب مهربانت، آرام وبی صدا

می نشیند و تو متوجه اش نخواهی بود...

وبعد ذره ذره قلبت را پر می کند .کم کم مثل ساقه ی مهر گیاه...

در تمام جانت می پیچد وریشه می دواند،

به طوری که بی آن نمی توانی نفس بکشی.

پاسخ:
عاشق شدم وکسی نفهمید

رسواترازاین شدن چگونه....
سلام دوستم
هم قالبت عالیه هم اسمش
مبارکا باشه :)
پاسخ:
سلام لیاناجونم!

ممنونم 
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
 من نظر ندادم :(((((((((((((

پاسخ:
ای جامانده!!!
اسم زیباییه :)
لینکتون رو بروز کردم 
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۲ آشنای غریب
ان شاء الله همیشه این خدا باشد در خلوت شما
سلام

اسم نو مبارک

خیلی قشنگه ...
۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

یه موتور گازی داشت که هر روز صبح و عصر سوارش میشد و قارقارقارقار باش میومد مدرسه و برمیگشت.

یه روز عصر که پشت همین موتور نشسته بود و میروند، رسید به چراغ قرمز. ترمز زد و ایستاد .

یه نگاه به دور و برش کرد و موتور رو زد رو جک و رفت بالای موتور و فریاد زد:
 
الله اکبر و الله اکــــبر ...

نه وقت اذان ظهر بود نه اذان مغرب.

اشهد ان لا اله الا الله ...
 
هرکی آقا مجید و نمیشناخت غش غش میخندید و متلک مینداخت و هرکیم میشناخت مات و مبهوت نگاهش میکرد که این مجید چش شُدِه ؟!

قاطی کرده چرا؟!

خلاصه چراغ سبز شد و ماشینا راه افتادن و رفتن و آشناها اومدن سراغ مجید که آقا مجید ؟ چطور شد یهو؟ حالتون خوب بود که !

مجید یه نگاهی به رفقاش انداخت و گفت :

"مگه متوجه نشدید ؟

پشت چراغ قرمز یه ماشین عروس بود که عروس توش بی حجاب نشسته بود و آدمای دورش نگاهش میکردن .

من دیدم تو روز روشن جلو چشم امام زمان داره گناه میشه. به خودم گفتم چکار کنم که اینا حواسشون از اون خانوم پرت شه. دیدم این بهترین کاره !"

همین!

"برگی از خاطرات شهید مجید زین الدین” (شادی روحشون در سالروز شهادتش صلوات)

اسم جدید مبارک!

کتا بکویریات

اصلاح کنین!
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

مبارک باشه!!!

تفسیر این عنوان را کجا نوشتید؟؟؟؟؟

"باشد تا رستگار شویم"

حسین جان

دست طبیب سوخت چو دست مرا گرفت

دیشب تب فراق من از حد گذشته بود

مبارک باشه.بنده اصلاح کردم.موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
حالا نمیشه منم نظر بدم بعد اسم وبتو عوض کنی؟
پاسخ:
نه متاسفانه!
سلام 
چشم اسم قشنگیه 
من که نبودم نظر بدم :)
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">