بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
آبان ۹۳

یه اسم جدیدمیخام براوبلاگم!


به یاری دوستان نیازمندم:)


منتظرم....


هنهعمخم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

یک فرد موفق کسی است که بتواند از آجرهایی که دیگران به طرفش پرتاب کرده اند ساختمانی محکم بنا کند.

.

سلام و سپاس از آمدنت...خوشحال شدم...موفق باشی 

پاسخ:
سلام

ممنون...
سلام
تو چه مایه‌هایی می‌خوای
مذهبی، غمگین یا همه چی؟؟ :)
پاسخ:

سلام تومایه های خودم میخام اسم وبموعوض کنم

۱۹ آبان ۹۳ ، ۰۶:۰۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
اگه اهل دل هستید وضو بگیرید و نیت و کنید و قرآن را بگشایید
و بعد در یکی و یا دوصفحه ی قرآن و ترجمه اش یک کلمه ی مناسب پیدا خواهد شد.

اگر عاشق هستید حافظ و یا فاضل نظری و یا حتی مولانا

اگر عاقل هستید ببینید هدف بلند مدت شما چیست سپس کلمات کلیدی این هدف بلند مدت را استخراج کنید و آن را در کنار اصول و ایده آل هایتان قرار دهید و یک کلمه مناسب را انتخاب و یا حتی اختراع نمایید.

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:

سلام ممنون حتماکاری که کفتیدانجام میدم


وفکرکنم عاشقم!

سلام.اگه چیزی به فکرم رسید حتماً میگم.اما سعی کن یک اسم یک سیلابی باشه.
پاسخ:
سلام اسم یک سیلابی ؟؟؟؟
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۲ ... حسینی ...

قـــرص می خــــوردم...ولی بیــماری ام بهتر نشد...

پرســــیدند به موقـــــع میــــخوری؟؟؟......

جوابم "نـــه" بود...گفتند عــــلت این است...

 

تازه فــــــهمیده بودم....

 

چرا نمازم مانع "فســـــاد" و" فحشــــا" نیست!

 

به مـــوقع نمـــــی خوانـــدم

 

نمــــــاز را...!

پاسخ:

بله نمازاول وقت یه جیزدیکه اس

 

ممنون

۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۷ ی آنتی زایون
تو چه زمینه ای باشه ؟
پاسخ:

توحال وهوای وب خودم

آدمیان به لبخندی که بر لب می‌نشانند
به احساس خوبی که برجا می‌نهند
به دردی که از یکدیگر می‌کاهند، می‌ارزند..
پاسخ:
صدالبته ولی اسم؟؟؟

الإمامُ الحسینُ علیه السلام ـ لابنِ عبّاسٍ ـ :

لا تَتَکَلَّمَنَّ فیما لا یَعنیکَ فإنّی أخافُ علَیکَ الوِزرَ، ولا تَتکَلَّمَنَّ فیما یَعنیکَ حتّى تَرى لِلکلامِ مَوضِعا . 

امام حسین علیه السلام ـ به ابن عباس ـ فرمود :

 هرگز سخن بیهوده مگوى؛ زیرا بیم گناه براى تو دارم و سخن سودمند نیز هرگز مگوى، مگر این که آن سخن به جا باشد.

بحار الأنوار : 78/127/10.

پاسخ:
ممنون
سلام
اسمش خوبه که :)

نمیدونم ...فکرامو بکنم یه اسم خوب پیدا کنم خبر میدم بهت:)
پاسخ:
سلام یه اسم خوبتر
مگر همین اسم چشه؟
پاسخ:
هیچیش نیس ولی حس می کنم به پستام نمیاد!
«سومیا» یعنی محبوب و دوست داشتنی مثل خودت :)


پاسخ:
این اسماروازکجامیاری بانوی درخشان!
خوب دیگه اینم شگرد ماست :))
پاسخ:
من خراب همین شگرداتم!!
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶ محمد شورگشتی
کبوتر حرم!
هوای آهو!

آخه نوشتین عاشق امام رضایین!

پاسخ:
بعله که عاشق امام رضاهستم!

هوای آهوقشنگه....


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">