بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۰
آبان ۹۳

بین تووبرادرفاصله ای نیست

من که می گویم این

"بین الحرمین"

هم خطای دیداست!

اععل


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۰
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

بهترین دوراهی دنیا بین الحرمینه
ان‌شاالله قسمت همه بشه
۱۱ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۹ خادم الرضا
+++ لایک
أقرب إلیه من حبل الورید
رابطه فراتر از برادری بود
۱۱ آبان ۹۳ ، ۰۷:۵۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
رفتی کربلا؟
من نرفتم :((((((((((((((((((
برکدام گریه کنیم مصیبت ها یا مصیبت بزرگ؟!
من را هم دعا کن دوست عزیز
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۷ از تبار باران
هـــــی ...

مشک بر دوش سوی علقمه رفت، تا که شق‌القمر نشان بدهد 

تا که چشمش هزار معجزه را، بین خوف و خطر نشان بدهد

شیهه در شیهه اسب وگرد وسوار،آسمان مکث کرده تا چه کند؟

خیمه در خیمه گریه می شنود ، آب را شعله ور نشان بدهد؟!

مشک لب‌تشنه گرم زمزمه شد، گریه‌های رقیه در گوشش

تا که یک دشت لاله‌عباسی، غرق خون جگر نشان بدهد

قبضه ی ذوالفقار در مشتش، خشم دریاست در سر انگشتش

کربلا قلعه قلعه خیبر شد، رفت مثل پدر نشان بدهد

با خودش فکر می‌کند که فرات، عطش باغ را نمی‌فهمد

می‌رود معنی شکفتن را، فوق درک بشر نشان بدهد

همه ی خشم خونفشان علی، در صدایش وزیده، می‌خواهد

خطبة شقشیقه‌ای دیگر،‌ با رجز‌ها مگر نشان بدهد

ساعتی بعد آفتاب گرفت، لحظة بعثتی شگفت آمد

سوره‌ای قطعه قطعه در دستش، رفت شق‌القمر نشان بدهد
السلام علیک یا ابا عبدالله

عاملان اسید پاشی باید به اشد مجازات خود برسند

با مطــــــلـــــب  پیامک شهادت حضرت علی اصغر (ع) به روزم


عزاداری هاتون قبول درگاه الهی باشد .........

السلام علیک یا ابو الفضل العباس...
یا باب الوایج
++

زیبا بود...
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۰ محمد شورگشتی

چیزی که من در این تصویر دارم می بینم اینه:
 حرم = حرم

۱۶ آبان ۹۳ ، ۲۰:۱۸ محمد شورگشتی
سلام.
عکس قشنگی بود منم ازش استفاده کردم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">