بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۴
مهر ۹۳

دلم کمی خدامی خواهد....

کمی سکوت...

کمی آخرت...

دلم دل بریدن می خوهد...

کمی اشک...

کمی بهت...

کمی آغوش آسمانی...

دلم یک کوچه بی بن بست می خواهدو

یک خدا،

تاکمی باهم قدم بزنیم

فقط همین...!


هخهخ


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۹ محمد شورگشتی

 ما که به هر طرف چرخیدیم ، جز خدا ندیدیم!!

پاسخ:
خوش به حال شما...
شکفتن هیچ گلى به زیبایى لبخندتونیست
پس بخندتاگلهاازشرم
درغنچه بمانند..
پاسخ:
ممنون ازحضورتون
کم خوب نیست
پاسخ:
ب همینشم راضیم!
یکم کم نیست بابا ما زیاد تر از این ها رو می خواهیم شما هم بخواهید !

پاسخ:
کم کم میخوام !
تو کوچه بن بست قدم زدن چ صفایی داره اونم با...
با خدا
پاسخ:
کوچه بی بن ست!

دقت کنید....
۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۹ سید مرتضی
+ محمد
واقعا؟؟؟!!


همچین میگید فقط همین انگار میخواید با بچه محلتون قدم بزنید...
پاسخ:
خو مگه چیه ...

ازخدابایدفقط خودش راخواست.....
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

گاهی اوقات باید به بن بست برسیم تا خدا را پیدا کنیم
پاسخ:
بله....
منم دلم میخواد
یه عالم حرف با خدا
پاسخ:
منم....
حرف دل منو زدی خواهر
پاسخ:
قابلی نداشت....:)
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ نرگس زهرا
منم همین طور :( دلم می خواد...
پاسخ:
:(
همین کافی است
۱۹ آبان ۹۳ ، ۰۶:۱۵ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

یه مطلب نوشته بودم" اینجا" 
پست شما من را یاد اون پست انداخت

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام بله خوندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">