بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۷
مهر ۹۳

سالهانه شایدقرنهاست که روح خسته ای همه جا به دنبال 

بی مرزی جهان عاشقانه خویش می گردد....

به توکه می رسم همیشه حال دلم خوب می شود،

به توکه عشقی دورونایاب ونابی!

مرزشادی هاواشک های جهان کجاست؟

نمی شودنگفت،نمی شودگفت وگذشت.

نمی شودنشست ونرفت.نمی شودرفت وحریم هاراشکست.

توکجایی که من این همه تنهایم درمیان همه شلوغی هاوهیاهوی جهان؟؟

توکیستی که بی توآرام نمی شوم؟

تویی که نمیدانم ازکدام قنات آب می خوری ومی جوشی.

دستم رامی کشی که ازبیراهه به راه بیایم،

دستم رامی کشم که ازبیراهه به توبرسم.

بیراهه گناه می شود،وراه سربه راه!

امانه من می رسم .نه تومی آیی ازراه.

اگربدانی چقدرنیستم بیشترصدایم می کنی

تاقدم هایم بلندترشود.

خدای من!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۷
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۲۳ فرهاد بابایی
خیلی قشنگ بود.ممنون
پاسخ:
خواهش....
خداست باید برایش فریاد زد پیشش سکوت کرد !

پاسخ:
بله...
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۹:۱۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام 

و چه زیبا نوشتید :

توکجایی که من این همه تنهایم درمیان همه شلوغی هاوهیاهو...
پاسخ:
سلام
من ننوشتم!
دست نویسنده اش دردنکنه....
کلا فازت معلوم نی...
پاسخ:
اره برادر

مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟
عالی بود
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم عزیز
۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۱ نرگس زهرا
 بی تو یک روز نشد خوب به فردا برسد ...
پاسخ:
احسنت..
الهی وربی من لی غیرک
پاسخ:
+++
:(((
زیبا بود کلا متنهای که میزاری حرف ندارند 
پاسخ:
شما نگاهتون حرف نداره مناجون
با اجازتون در وبلاگم استفاده میکنم...
پاسخ:
حتما!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">