بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۵
مهر ۹۳

ینی ازوقتی که تواون پستم نوشتم :

"گاهی خداهم جوابگوی وجودم نیست"

خیلی شیک ومجلسی بهم نشون دادکه:

               "گاهی جزخداهیچکس جوابگوی وجودم نیست"                      

  !!!!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

سلام
فرهیختگی  از وبلاگتون میباره...
با شعر جدیدم(رفتی و با خود نگفتی عشق طردم میکند...)به روزم.
از نظراتتون نهایت استفاده رو میبرم.
دردفروشی(painstore.blog.ir)
سلام
اگه خدا نبود ما تنهاعا چی میکردیم؟ :(
پاسخ:
هیچی ....

پوچ بودیم ............
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۱ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

شانس آوردید خدا جور دیگه ای جوابتون را نداد

می تونست رهاتون کنه به حال خودتون و انوقت بود که ....

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام اره همین نشون میده خداهنوزهواموداره....
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۹ نرگس زهرا
یکی همیشه هست که عاشق منه ...
پاسخ:
بعععله....
سلام

همزمان با سالگرد ایام آغاز جنگ تحمیلی، آهنگ "دارا، سارا" با صدای
 ابراهیم شیشه گر ویژه هفته دفاع مقدس منتشر شد....

http://zareh.blog.ir/post/573
۰۶ مهر ۹۳ ، ۰۶:۳۱ سید مرتضی
جدیاگه نبود چی کار می کردیم
کی ما روادم حساب می کرد؟
پاسخ:
واقعادمش گرم ماروادم حساب کرد
از وقتی بهم ثابت کرده جز خودش هیچکی به فکرم نیست.
دیگه فکرش رو هم نمی‌کنم!
فکر کنم توام دیگه از این فکرا نکنی ;)
پاسخ:
عمرادیگه ازاین فکراکنم
اره بجز خدا هیچکس انقدر بهمون نزدیک نیست و هوامون نداره 
پاسخ:
بله.....
دم خداداغ
چه هواتو داره
پاسخ:
دمش داااااااااااغ.!!!!!!!!!!!!!!
۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ ح.ه * سید فریاد*
بنام نامی الله
سلام
شیک و مجلسیش خوب بود . . .
شریعتی :
اگر تنهای تنها هم که شوی باز خدا هست
برو باهاش دست بده یا بهتر بپر توو بغلش تا تمام وجودت خدایی بشه
پاسخ:
نمیدونم چراخدای من نازداره !!!!!!!!!

انقدنازشوکشیدم تابهم دست داد!!!!!!!!
خدایا.آنگاه که پروانه های آشتی از پیله های بیگانگی برمی خیزند و برکه های مهربانی از تلالو آهوان لبریز می شوند،شفای اندیشه ام مهتابی می شود و فاصله ام با معراج و وصال ، کوته...کسی شبیه به مجنون در من تلاوت می کند تو را.تنم در آتش محبتت می سوزد و من بار دیگر مجنون می شوم.آیا می دانی بی تو کیستم؟آن آهوی بی مادر...آن ابر بی باران...آن تنهای گریزان...من از حدیث دوری از تو می ترسم.
پاسخ:
خرابم که هیچ مرحمی ارامم نمی کند

خدایامرادردامان خودبگیردلم

ارامش خدایی می خواهد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">