بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۵
مهر ۹۳

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

سوالاش آسونه ولی جواباش خیلی سخته...
پاسخ:
خسته نباشید!!!!!
1. بی جنبه... چیه خو
2. چی بگم؟
3. فک نکنم داشته باشی
4. روم نمیشه ک...
پاسخ:
آقاااااااااااااااااامن بهم میادبی جنبه باااااااشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4:روت بشه!!!
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۵ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
1- من همین اسمتم نمیدونم :D D:
2-عاشق امام حسینی..
3-نمیدونم!
4-عاشق شدی؟!؟!؟
پاسخ:
اسمم محدثه اس !

جواب4:اره فک کنم!!!!!!!!
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۸ محمد شورگشتی
سلام.
سؤالای آسونیه ، جوابای آسونی هم داره ، به شرطی که طرفو بشناسی!!
موفق باشین.

پاسخ:
دیگه چیزی ندارم بگم(فامیل دور)
کمی بودن2

جواب. به نظرات

جواب ندادن به نظرات من:))

چرا قالبتون غمگینه
پاسخ:
شمانظربده جواب دادن پیشکش!!!!!!

چون دیووووونم!!!!!!!
هااا؟
پاسخ:
چیه مگه؟؟؟؟؟
1رها
2.مهربونی
3.فکر کنم نداری
4خیلی ماهی:)))
پاسخ:
بسیارمچکرازپپسیایی که برام بازکردی!!!!!!!!!!!!!!!!
عزیز دل خواهر :)
مهربون
بی وفا (کم سر می‌زنی بهمون دلم تنگ میشه برات)
روم نمیشه...
پاسخ:
راستش زیادنمیتونم بیام نت

میشه روت بشه؟؟؟!!!


۰۶ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
عهههههههه؟؟؟؟
من که عاشق اسم محدثم !!! جدی میگی؟!؟!؟
واکنش نسبت به جواب سوال 4 : واقعا؟!؟! عاشق کی؟!؟!؟
پاسخ:
من باکسی شوخی ندارم برادر!

اینونمیدونم دیگه!!!!!!!!!!
با سلام ...با ثبت رایگان لینک خود در دایرکتوری بزرگ و قدرتمند 6link.ir سبب افزایش بازدید و محبوبیت خود در گوگل شوید برای ثبت لینک خود کلیک کنید : www.6link.ir
1.نظری ندارم
2.فکر نکنم داشته باشی :)
3.خودت دیگـــ بهتر می دونی
4.نمی گم تا از حسودی بمیری :))

پاسخ:
آخ آخخخخخخخخخ.....

اصن کشته همین مهربونیتم!
۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۷ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خواهر چرا به خودت میگیری... من کلا عاشق این اسمم چیکار به شما دارم :)))

پاسخ:
کسی به خودش نگرفت.جواب سوالتودادم.

۰۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۹ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
تازه دوسِت دارم جداس ، سرهم نیس!!!
پاسخ:
دوستداشتم اینجوری بنویسم!
۱۲ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۸ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یه سوال ؟
چرا آدرس وبت رهاس؟
پاسخ:
چون این اسمودوسدارم!
سلام خواهر خوبم  :)

زهرا هستم نویسنده یکی از وبلاگهای بیان 
با نام کاربریم نیومدم که نه شما معذب بشید و نه من .
میخواستم خواهرانه چندجمله ای با هم صحبت کنیم :)

متن تون که " هیچ گاه بخاطر هیچ کس از ارزشهایم دست نمیکشم " خیلی عالی هست ولی کاش مصداقی تر میفرمودین 
کوچکتر از اون هستم که نصیحت کنم کسی رو ...
  
ولی لحن صحبتتون با این آقای " 3بار بگو اللهم ... " خیلی صمیمانه بود 
امیدوارم من اشتباه کنم 
و ایشون از محارم شما باشن 

ولی اینکه آخر جمله ها صرفِ یک کلمه " خواهر-برادر" از صیغه های مفرد برای همدیگه استفاده کنیم درست نیست و باعث ریختن حرمتها میشه 
یادمون نره تقوا در دنیای مجازی رو  :)

وبِ شما و ایشون هردو مذهبیه و ظاهرا هردوی شما هم  شخصیتهای مذهبی...
اما 
یادمون نره حتی اگه یک نفر 
با دیدن اعمال ما بدبین بشه به دین عزیزمون مسئولیم 
و
باید جوابگو باشیم :)
و صد در صد ارزشهامون که باکل پاسداری کنیم ازشون 
به بهای خون عزیزانی مثل دایی های شما 
+خداوندید به بهترین ش رجعتشون رو در رکاب امام زمان قراربده ان شاالله .

+اگر مایل بودید و حرف و بحثی بود من در خدمتتون هستم 
ان شاالله میام و جوابتونو میخونم 

و اگر مایل نبودید نظر رو منتشر نکنید 

+امیدوارم بهترین روزی ها نصیبتون بشه :)

حلال بفرمایید 

یاعلــی(ع)
پاسخ:
سلام زهراجان...خیلی ام تذکربه جای بود
بله خودم خیلی وقت هاپیش که این پست روگذاشتم متوجه اشتباهم شدم


ممنون ازت .

ولی دوسدارم بدونم کدوم وبلاگی !
میخام دودسته نگهت دارم ...من عاشق اینم که یه رفقایی مثل شماداشته باشم که هی بهم یاداوری کنن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">