بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۲
مرداد ۹۴
انقدرحواس پرت شدم که نفهمیدم وبلاگم یه ساله شده....
ده روزازتولدش گذشته!!

آخی...

چقدربااون دختری که یک سال وده روزپیش اولین پستش روگذاشت،تفاوت دارم....
کلی تغییر کردم
فک نمی کردم یه وبلاگ بتونه مسیرزندگی آدموتغییربده...

آخی...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۲
کمی بودن ...

نظرات  (۴)

سلام

من نمیدونستم شما برگشتید ...

خوش امدید

واقعا وبلاگ رو زندگیتون تاثیر داشته ؟
پاسخ:
سلام بله البته این جهت گیری هم مثبت بوده هم منفی ......
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۶ عــ ـاکـ ـف ...
به به!
تبریک 
:)
سایتون بر سر وبلاگتون مستدام
:)
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۰ نیلوفر رئیسی
تولدتون مبارک
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۴ خادمة الشهدا
سلام
بح بح...مبارکه!
همین ک میدونی وبت متولد کیه خودش کلیه...:)

وبلاگ نویسی فقط تغییرات زندگی آدم رو ثبت میکنه...هعی...

وبت پر شور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">