بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۷
ارديبهشت ۹۴

پر می زنم میان کبوتر فروش ها

دلگیر از جماعت دلبر فروش ها

من خرج شعر میشوم و شعر خرج دوست

من کافرم به مذهب دفتر فروش ها

یک پیر مست یک شبه ساقی فروش شد

تاثیر کرد لقمه ی ساغر فروش ها

هرگاه  دست اهل سقیفه به دین رسید

دیندار می شوند پیمبر فروش ها

 تو همچنان بمان و خریدار عشق باش

ننشین به پای صحبت حیدر فروش ها 

مالک رسیده است به دشمن، ولی چه سود؟!

حیدر میان حلقه ی سنگر فروش ها...

***

این می شود که کرببلا می رسد ز راه

-بازار داغ نیزه و خنجر فروش ها-

این می شود که از سر کین سر شناس ها

سر می خرند از طمع سر فروش ها

این می شود که گوش کسی چاک میشود

در رونق تجارت زیور فروش ها

دین جز امام نیست، چه کردند کوفه را...؟!

خون حسین گردن منبر فروش ها

***

کاش آن زمان که منجی آخر ز ره رسید

ما را جدا کنند ز باور فروش ها

ما را جدا کنند ز ساغر فروش ها

ما را جدا کنند ز دلبر فروش ها

حسن اسحاقی- اردیبهشت 94






موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
کمی بودن ...

نظرات  (۸)

ما را جدا کنند ز دلبر فروش ها.... 

به به
کاش

اللهم عجل لولیک الفرج 
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۶ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

واقعا شعر زیبایی بود
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۳:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
کِی اومدی؟
کِی بروز کردی؟

از لاین کندرو داری حرکت میکنیا
پاسخ:
:-)
آخ آخ آخ
خون حسین گردن منبرفروشها
سلام
همچنان مادر به من لطف دارد
ساعت 1:35 به شبم
اتفاقاً حسن آقا رو شب جمعه زیارت کردم
بنده خدا دستش آسیب دیده بود و بانداژ بود
خیلی زیبا بود ضمناً
پاسخ:
خدابهشون سلامتی بده

http://zareh.blog.ir/post/722

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">