بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۴
ارديبهشت ۹۴


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۶)

سلام خانم محدثه خانم!
خوشحالم اینجایی...
اگر کسی رو پیدا کردی منم خبر کن!!
دلتنگتم از همین حالا...
ادای احترام بادومی به محدثه من.
سلام عزیز دلم
دلم برات خیلی تنگ شده! :(

من یه چیزایی بلدم ولی خیلی خوب نه...
بی‌سلیقگیه دیگه :)
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۹:۲۳ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلااااام محدثه خانوم
ایشالا میخوای برگردی دیگه ..آره؟
:)
منتظرت هستیم بانو.


...

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۲ خادم الحسن(علیه السلام)
سلام علیکم برادرم حتما
نوع لوگو مورد نظرتون بگید و جزئیات
اگر مقدور برای نوع لوگو به شماره زیر 09019146344
مقدور نیست از طریق نظر از طریق تلفن راحت ترم
توجه داشته باشید لوگو براشما رایگان
یازهرا سلام الله علیها
پاسخ:
سلام تونظربراتون گفتم جزییات رو
اجرتون باحضرت زهرا
چون کاربرا امام رضاست
محدثه یا دوباره اکتیو و سرزنده شو یا مجبوری مثل من متظر باشی تا اردی بهشت روبه راهت کنه! خودت اکتیو شی بهتره ها!!! اردی بهشت واسه خردادم کاری نمیکنه چه به من و تو!
من فکرمی کنم از روزی که رفتم سفر تا وقتی برگشتم اینجا ورژن جدیدی از تو رونمایی شده ها!!!
(  خونسرد،مات، خشن،اوج تفکر و اصلا هم شیطنت بادامی در کار نیست!!)
ادای احترام بدون بادام
من بلد نیستم 
سلام گلم خوبی
ممنون از تبریک 

سلام 

خوش برگشتید

سلام
موفق باشید
ان شاء الله یه طراح لوگوی خوب بیابید
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۸:۳۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام
منم طراحی میکنم...
به به 
سلام آباجی
:***
سلام
فقط همین
سلام و رحمه الله. عیدتون مبارک . اومدید؟؟ :) 
سلام
نه :)
۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۰۷ از تبار باران
سلام
کاش بلد بودم
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۰ تا اینجا خواندم...
سلام

کتابی برای کتاب

http://baketab.blog.ir/post/60
۱۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۵۲ تا اینجا خواندم...
سلام

کتابی برای کتاب

http://baketab.blog.ir/post/60

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی