بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۷
فروردين ۹۴


یکی بعدازیکی جمعه هامیادومیره 

اماهرغروب جمعه دل من می گیره 

آخرش میترسم آقاتوبیای 

من نباشم:'(




موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۷
کمی بودن ...

نظرات  (۱۸)

آفرین
سلام
متن تصویر عالی بود .
تا به حال بهش توجه نکرده بودم
ان شاءالله ظهور کند
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۰ انسان نیازمند
 سلام
زیارت قبول

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه قشنگ...


زیارت قبول
روز فرج باشه ان شالا به زودی...
اللهم عجل لولیک الفرج




سلام علیکم مومن
سال نو مبارک ،  سال خوبی داشته باشید
ایشاالله که سال ظهور باشه
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
اللهم عجل لولیک الفرج...
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۳۶ بنفسی أنت یا حسن المجتبی(ع) ...
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۹:۲۲ تا اینجا خواندم...
سلام....اولین کتاب سال 94....



http://baketab.blog.ir/post/56
انصافا فوق عالی بود
فرد یا زوج؟ فرج
عالی بود
سلام خواهر جان
سال نو مبارک
خیلی اومدم وبت ولی فکر کنم اولین بارِ جمله کنار وب رو میخونم
خیلی عالیِ

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....
زیارت قبول
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۶ ابوالحسن جعفری
 سلام خوبید . ؟ عیدتون مبارک درسته دیر گفته شد ولی عیده دیگه هر وقت بگی تازه هست . یه پستی گذاشته شده شاید دوست داشته باشید .
 خوش حال می شم با حضورتون این مکان بلاگی رو شاد کنید .
 
  یا حق .
ان‌شاالله که همه ظهور رو درک خواهیم کرد...
ظهور عنقریب است...آماده باشید...
خوشمان آمد از ذوقِ نوشته ی تصویر!
WOW just what I was searching for. Came here by searching
for کربلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">