بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۴
فروردين ۹۴

اولین بهترین۹۴من اینه که فردامیرم پیش امام رضا جونم..... 

خیلی خوشحالم :-)

فقط دارم لحظه شماری می کنم برسم حرم... 

دعاگوی همه هستم. 

آقای شهاب مرادی توبرنامه ایینه خانه گفتن 

بیایدسبک دعاکردنمون مثل حضرت زهراباشه،

حضرت هیچ وقت برای خودشون دعانمی کردن 

وهمیشه دعاشون برای دیگران بود. 

منم امسال این روش روانتخاب کردم 

توراه اسم هرکسیوکه میشناسم میخام بنویسم 

وقتی رفتم روبه روی حرم براشون دعاکنم.... 

من اسم بعضی ازدوستانواینجانمیدونم

 همون اسم وبلاگ روبگم امام رضا خودش میشناسه دیگه،نه؟؟! :-)


دریافت

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۴
کمی بودن ...

نظرات  (۲۶)

۰۴ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوش بسعادتت

التماااااااااااااااااااااااس دعا

اصن از ذهنت هم بگذره امام رضا قبول میکنه
ان شالله دست پر برگردی
پاسخ:
ان شالله 
بعله:-)
و مرا هم بنویسید
همان عبد فراری..
پاسخ:
باشه میگم همون عبدفراری!
یه چیزی هم بگم
من نه پوله این سفرروداشتم نه رضایت پدربه خاطراینکه تازه دوماه بودازمشهدبرگشتم
ولی امام رضاست دیگه کافیه یه کم خودتوپیشش لوس کنی اون موقع اس که دیگه دلش برات میسوزه ودعوتت می کنه
پول روکه داداشی تقبل کرد
امروزم به بابام گفتم اونم دلش سوخت راضی شد:-)
ناگفته نماندچه گریه هاکه نکردم:'(
خدایاکربلاهم قسمت مابفرما...
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله بزودی کربلا هم روزیت بشه
از امام رضا کربلا رو عیدی بگیری
با خانواده ات بری
پاسخ:
ایشالا
ولی زیارت تکی بیشترمی چسبه!
حالاچون کربلاست قبول:-)

خوش به سعادت شما!
منم بنویس: خسته!
پاسخ:
آ.میلان خسته:-)
ایشالاخسته گیت دراد!
سلام
قطعا آقا خودشان می شناسند. :) مثل بنده که شما را با نام وبلاگتان دعا کردم. :دی
خیلی دعا
هر چند خیلی شلوغه...  :) امیدوارم به زیارت برسی.
پاسخ:
سلام
شایدهمین دعای شماباشه که من قسمتم شدواقعاممنونم خواهرجانم:-)
ایشالامیشه!
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۴۴ انسان نیازمند
سلام

التماس دعا
اسم منو یادت باشه، انسان نیازمند :))))))

خیلی دعا کنید
پاسخ:
سلام
حتما:-)

یا فاطمه الزهرا...
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید در پناه حضرتش

زیارت خوبی داشته باشید ان شاء الله 
سلام بانو
سفرتون ان شاءالله بخیر باشه
دعامون کنید
یا علی
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۰۷ از تبار باران
سلام

خوش به حالتون 

التماس دعا
خوش به حالتون
رفقای ما هم رفتن
و من بی سر و پا جا موندم
دعا کنید که چند روز دیگه من هم برم
سلام
دیگه مثل سابق دعوتتون نمی کنم
هر موقع دوست داشتید سر بزنید
هر شب رأس ساعت 01:35 به روز می شم البته به شرط لطف حضرت زهرا
و ان شاء الله فقط با محوریت حضرت زهرا می نویسم
التماس دعا
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۹ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
به به ...
تازه اومده بودیا...
خوش به حالت،ببین امام رضا چقدر دوستت داره..
دعا یادت نره یه وقت!!
خیلی دلم براش تنگ شده...

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۳ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
منم با این که زیارت تکی میچسبه خیلی شدید موافقم+++

یه بار دسته جمعی رفته بودیم که..توبه کردیم:-)
البته فقط ما توبه کردیم بقیه دوباره دسته جمعی رفتند!امسال..
چون توبه کرده بودیم جاموندیم:(



شوخی کردم..
سفر به سلامت خواهری:)
سلام عزیزم
خوشا به سعادتت
من رو حسابی دعا کن
به آقا بگو وفا گفت خیلی عاشقتم...
ان‌شاالله که کربلا قسمتت بشه گلم.
سلام التماس دعا 
خوش به سعادتت آجی
التماس دعا
:)
سلام

 دعوتید به 


http://heyateketab.blog.ir/post/191
التماس دعا
لینک شدید !
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۵ محدثه انصاری
خوش یه سعادتتون . زیارتتون قبول باشه.

گرچه دیر ولی عیدتون مبارک 
من اون جناب میم عین بالا نیستم!
پس لطفاً اشتباهی دعا نفرمایید!!!
سلام.سال نو فاطمی مبارکتون باشه.چه جالب.من هم پنج شنبه شب،ششم فروردین که توی حرم امام رضا (ع)بودم توی رواق امام خمینی که دعای کمیل توسط حاج آقا واعظی خونده شد به یادتون بودم و نایب الزیاره شما.ممنون که شما هم به یاد دوستان بودید.زیارتتون قبول.
یادش بخیر این شماره 

زیارت قبول 
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۵۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من هم دعا شدم آیا؟

پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">