بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۲
فروردين ۹۴

نمیدونم دکترفرهنگ رومیشناسیدیانه! ؟

من شروع کردم سخنرانیهای ایشون درمورد"ازدواج"روگوش دادن ،گفتم اینجا

بزارم شماهم استفاده کنید! 

حدود۱۴. ۱۵تاست که این اولیشه 

به ترتیب خواهم گذاشت.... 

ازدواج۱

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
کمی بودن ...

نظرات  (۲۰)

به به
 بله بله من گوش دادم سخنرانیاشونو بسیار هم عالی میباشد

ممنون آجی
میشه لطفا همشو بذاری
یا لینکشونو بدی؟
پاسخ:
نوبت به نوبت میذارم حالااینوبگوش:-)
ممنون :)))
ته پست رو نخونده بودم
پاسخ:
:-)
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۸ واقعیت سوسک زده
سلام

پاسخ:
سلام  
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۱۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

شما را توصیه می کنم به طبقه بندی موضوعی:

بسیار هم خوب
ان شالله سرفرصت
:)
پاسخ:
منم خب این چیزارومیدونم ولی نحوه بیانشون خیلی شیرینه وکلی روح ادم شادمیشه:-)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۰۳:۲۲ میثم حسینی خو
ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
سلام
آره جلسات حضوریشو منم شرکت کردم
زیباگوی هستن
ممنون از انتخاب شما...
عزیزم تا در فکر آنی که چه بخورم که حلق را خوش آید و چه بگویم که خلق را خوش آید،به مقصود نخواهی رسید .شهید دستغیب کتاب توحید
سلام
به روزم...

اینو هم دانلود کردم ببینم چیه :)

پاسخ:
کمال تشکر!!! 
سلام
متأسفانه خبر شهادت نوشتم
و بیچاره دلم
سیرِ هشت و هشت دقیقه م با عمرِ مادر داره تموم می شه
دو سه تا مطلب از هشت و هشت دقیقه مونده و بعدش سیر جدیدم آغاز می شه ان شاء الله
التماس دعا
دعا کنید دستم به آسمان برسد
مثل آدمای صمیمی
ممنون از شاهین عزیز

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۵ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

دعوتید به این " لینک"
پاسخ:
سلام 
ممنونم:-)
۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۵ میثم حسینی خو
ممنون که سر زدی.
------------------------
ایام فاطمیه تسلیت.
گررررررررررریه

گوش دادم
بعدی ها رو بذارررررررررررررررر
:(((((((((((((((((((((

ساعتش 21:30 است
پاسخ:
چشم:-)
سلام
من بسیار بسیار متشکرم من باب قرار دادن این سخنرانی ها.
الهی که به واسطه ی همین کار اصلا خوشبخت باشی! :)
تو عزاداریهاتون بنده رو فراموش نکنید.
مرسی محدثه بانو
یا زهرا
پاسخ:
سلام خوشحالم مورداستفاده قرارگرفت 
مایه ی دلگرمی شد:-)
محتاجیم 
فرزانه بانوی گرامی! 
۱۳ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۰۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ممنون گوش میدم ببینم چطوره....
ایشالا وقت شد دانلود میکنم گوش میدم ممنون
من کل سخنرانی‌های ایشون رو در این مورد گوش کردم عالی‌ان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">