بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۶
اسفند ۹۳

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۳/۱۲/۱۶
کمی بودن ...

نظرات  (۲۳)

۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۶ محمد ریاضت
سلام آیا تمایل به تبادل لینک دارید ؟
آخیه
عجب عکسی
محتاجیم به ددعا
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۱۰ منتظر المهدی

باعرض سلام خدمت شما وضمن عرض تسلیت به محضر مولا مهدی (عج)وشیعیانش به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) . به مناسبت دهه فاطمیه وشهادت مادرمون خواهشمندم از کسانی که تمایل به خواندن زیارت حضرت فاطمه الزهرا (س) رادارند به نیت سلامتی مولا حضرت صاحب الزمان (عج) وخوشنودی قلب زهرای بتول واولادش لطفا اعلام فرمایند. آجرک الله یا صاحب الزمان (عج)
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۴۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
برات دعا میکنم....
برا منم دعا کن خواهش میکنم........
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۴۴ محدثه انصاری
عالی بود. عالی

براتون دعا میکنم.
التماس دعا
یا علی.
پاسخ:
ممنون عزیزم منم تورودعامی کنم 
علی یارت 
سلام
جالب بود

شمام برا ما دعا بنما خواهر جان

شعر هم عالی
سلام
چون خود عشق یه جورایی بلاتکلیفیست...
سلام
محتاج به دعای خیر شماییم
چشم...
ﮔﻠﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺰﻭﺍﯼ ﺟﻨﮕﻞ ﻣﯿﺮﻭﯾﻨﺪ ﻋﻄﺮ ﺧﻮﺩ
ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ آنجا ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ آنها ﻗﺪﺭﺩﺍﻧﯽ ﮐﻨﺪ...ﭼﻪ ﻧﺒﺎﺷﺪ
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺷﺎﻥ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﭼﻪ ﻧﮕﺬﺭﺩ
ﻣﻌﻄﺮ ﺑﻮﺩﻥ، ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮔﻞ ﺍﺳﺖ
ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩﺷﺎﻥ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ و بی هیچ توقعی لبخند میزنند ومهربانند.
شاملم آیا بشود یا نشود
به به
سلام خانوووم....
حتما عزیزم....
چ شعر خوشگلی...
چ تصویری....

پاسخ:
سلام ببینم چه می کنیاااا! :-)
یاد مشهد افتام....

روزی  تون...
حس بلا تکلیفی...
 و من همچنان سر در گم حادثه ای هستم که میشود من هم "دچارت" شوم روزی؟؟؟؟؟
و میشود مصداق آن شوم که "من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فانا دیته"

میدانم نمیشود...
بر من خرده نگیر برای آرزوی درازم...
سعی میکنم ...
تو هم قرارم باش در این مسیر...
سخت است میدانم ...
اما خودت دستانم را نگهدار...
هرچه باشد تو خدایی و من بنده..
تو قوی و من ضعیف ..
تو عزیز و من ذلیل...
مولای یا مولای انت السلطان و انا الممتحن
و هل یرحم الممتحن الا السلطان......
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۵۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

منظور همان خوف و رجاء هست؟؟؟
پاسخ:
سلام دراین پست خیر! 
سلام بانو
خیر ان شاءالله .
ان شاءالله که مشکلتون حل شه ...
در پناه حق باشید .

پاسخ:
سلام 
ان شاالله 
مطمأنن منم شمادعاخواهم کرد. 
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۵ مهدی شریفی
ممنون که اومدید
لذت عشق ...
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۶ مهدی شریفی
هر صبح ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
منم حس شما رو دارم ...چه تفاهمی...
دلم حرم میخواهد/



ان شالله که بشود
دعا میکنم اگر لایق باشم///
پاسخ:
سلام ممنون که درک می کنی عزیزم 
منم برای تودعامی کنم  

سلام و رحمه الله

ایام شهادت حضرت زهرا(س) تعزیت باد

و اینکه...

دلم برای گوشه ای دنج از صحن حرم ، اونجایی که نگاهت گره میخورد به حریم با صفاش و در یک لحظه از تمام غصه هایت خالی میشوی تنگ شده است .

به نظرم جمله کمی باید عوض شود. مگر میشود امامی لطفش شامل حال کسی نباشد؟؟ مشکل سر توجه ما ست که آیا میبینیم این الطاف را یا نه؟

ان شاالله نصیب شما شود به زودی

پاسخ:
سلام  
حرف حساب جواب نداره! 
:,(
ان شاء الله عاقبت بخیر بشید ...
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۴۳ عطار کوچولو
اولش متوجه نبودم...

عجب عکس و شعر زیبایی ! 

خدا توفیق درک لطفشون رو شامل حالتون کنه.
حق؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">