بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۰
اسفند ۹۳

روزحدوث حادثه ی آفرینشم

چشم چه بسته بودبه دنیای سرکشم

تاپاگرفتم ازکرمِ کردگارخود

نام "محدثه"بنهادم تبارخود

بعدازحدوث،گفت اذان،پیرمخلصم

درگوش های تشنه یِ بی تابِ حافظم

گشتم کنیزِفاطمه دختِ رسول دین

بیخودزخودشدم به همین نام،اینچین

نامم محدثه چونهادندبایقین

باکسرِدال وضمه ی میم ودلی چنین

آمدبه رقص دربرِمن ازطرب چودید

ازدستِ کودکی دل دیوانه ام رمید

دل خودبه روزگارجوانی کباب گشت

موی سپیدمن نمکی برشباب گشت

ازدردپهلوی گل یاس ودلِ کبود

حالم چنین نبودوچنان،حالی ام نبود

بهرعلاج می کشم این دردکهنه را 

عالم خجل شوندهمی اهل فتنه را 

پرسدطبیب درددلم را،چه گویمش؟

بادردیار،مرحمتی راچه جویمش؟

من ازدل ودل ازمن دیوانه می گریز 

دیوانه راببین،عجب ازخانه می گریز 

ازبس گریست چشمه ی چشمم زهجریار 

سیل سرشک من،زدل آسمان ببار 

یارب چه چشمه ایست محبت؟که من ازآن 

یک قطره آب خوردم ودریاشدم چنان 

القصه گویمت چنان وصف وشرح حال 

پاسخ دهدهمی به تمامی سوال 

آن خال هاشمی که نگارم به رو زده 

منت خدای  راکه نکوبرنکوزده 

هان ای محدثه! گذرازاهل غم مکن 

عاشق بمان به آل عبا،مهرکم مکن... 


سپاس ازشاعرگرامی 



امروزیهویی:


yyyuuu

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۰
کمی بودن ...

نظرات  (۳۳)

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۵۸ عمار فرهنگ

سلام

چیپس و پفک؟؟؟

25 دقیقه مدام مسواک بزنید نمی توانید اثرات آن را از دندان ها تمیز کنید

قرآن عبس

فالینظر الانسان الی طعامه

پاسخ:
الان شماقصدکوفت کردن تفریح منودارید؟؟؟! :-)
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ

هان ای محدثه! گذرازاهل غم مکن 

عاشق بمان به آل عبا،مهرکم مکن... 


//ممنون//

ایول حالا چیپسش چه طعمی بود؟!
من که سرکـــــــــــــــــــه نمکی دوس میدارم :))
بهرحال نوش جانت :)
پاسخ:
نمکی باماست موسیرتوپارک دنج وخلوت بایه دوست خوب:-)
دقیقا همین قصد رو داشتن گویا
:))))))))))))
مام کمک شون مینماییم
:))))))
پاسخ:
باااااشه واسه خودتون بریزیدروهم منم جبران خواهم کرد!!!!! 

:O
عه چه خوب :) نوش جانتان :)
خیلی وقته نرفتم پارک :)
به‌به چه شعر زیبایی :)
به‌به چه شاعر خوش ذوقی! :)
به‌به چه دوست خوشحالی :)

چیپس موخوام :|
پاسخ:
به به
به به
چیبس:)من چی
پاسخ:
دیگه شرمندتم مناجون:-)
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۸ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان :

آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۵ احسن الحدیث
حیف یهویی امروزت باز نشد
ولی بفرما یکم تحویل
خودش برا خودش پست میذاره
:)

موفق باشی و شاد
برای زیبا زندگی نکردن،
کوتاهی عمر را بهانه نکن..
عمر کوتاه نیست…
ما کوتاهی می کنیم!!
زندگی ، لحظه به لحظه ش غنیـــمته، فرصـــته، شانسه ، عشقـــه …
ساده ازش نگذر
زندگی زیباست!
:)
سلام خانم محدثه خانم من!
یکهویی تفریح میچسبه!زیر درخت بادوم و چیپس و ماست!
(چشمک شیطون بادومی)
پاسخ:
سلام شیماجونم. کم پیدااایی ؟!!! 
آره خیلی می چسبه:-)

اوااااااااااا
خواهر دلت میاد؟؟؟
منو اذیت کنی؟؟؟
نچ نچ
پاسخ:
شایداومد!! 

آره    آره:-)
باوووووووووووش
الان میرم حدیث و آیه پیدا میکنم و میارم
پاسخ:
:-) :-) :-) 
باااااااااااااوش 
بگردتابگردیم! 
امروز در راه بازگشت ازدانشگاه چیپس سرکه نمکی بهمراه یه دوست خوب :)))) جاتون خالی :))))
پاسخ:
خوبه!! :-)
این عکس بی تعارف دهنم را پر اب کرد...

فکر کنم بیشتر از یک سال است که این چیزا نخوردم...
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ از تبار باران
نوش جون !

چند روز پیش یه پیام با نام محدثه سیاوشی تو آرشیو هم اندیشان دیدم ؛

هم اندیش هستید آیا ؟
پاسخ:
آره عزیزم 
چندوقته نخوندم چه پیامی بود؟
سلام
بابا یکهویی...
عجب خوب تحویل میگیری خانمی خودتو؟!
پاسخ:
سلام 
دیگه کاریه که ازدستم برمیاد:-)
سلام خانوووم...
:)
به به چ شعری.... :)
چیپسو ماست.... :)

خوش بگذره عزیزم...

پاسخ:
سلااام حدیث خودم... 
امیدوارم زندگی به توام خوش بگذره عزیزم;-)
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۰۶:۳۶ سیدمهدی حاجی آبادی
عجب
نمیدونم چی بگم!!
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۴ مهسا خانوم
شعر قشنگی بود

منم چیپس میخوام:(
پاسخ:
یه هزارتومن بایدپیاده شی:-)
تا می تونید لذت ببرید ، دو روز دیگه همین چیپسو ماستم نمی تونیم بخوریم!
پاسخ:
آره والا.... ازهرلحظه بایدحداکثراستفاده روکرد 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۲۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شعرت طولانی بود نخوندمش
پاسخ:
پس یه شعر زیباروازدست دادید! 
۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۳۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بزن تو کار دو بیتی یا شعر نو ، طرفدار بیشتر داره....!

پاسخ:
من که دنبال طرفدار جمع کردن نیستم!!! 
هرچی علاقه داشته باشم میزارم 
مثل این شعرکه به من هدیه داده شده..... 
،این ضرب المثل شیرین فارسی رو شنیدین( شنبه به نوروز افتاد)؟ خوب اگه نشنیده بودین حالا شنیدین،موضوع اینجاست که سالهاطول میکشه تا سال جدید در روز شنبه تحویل بشه،به همین خاطر اگه شروع نوروز در شنبه باشه اونو خوش یمن میدونن و وقتی یه اتفاق غیر منتظره خوب رخ میده میگن: چی شده؟ شنبه به نوروز افتاده؟ حالا من بهتون خوش خبری بدم که امسال شنبه به نوروز افتاده،به فال نیک بگیرید
نگو که قصد آب انداختن دلم ونداشتی :(
الان من هوس چیپس وماست موسیر کردم ،چی کارکنم

حال من خوبست اما با چیپس بهتر میشود:)اصل شعر وعوض کردم بابدجنسی تمام
پاسخ:
نمیتونم دروغ بگم چون داشتم:-):-)

بیا! 
بخاطریه چیپس ببین چه کاراکه نمی کنن!!!!

اصن بیایکی برات بخرم:-)
نقش اول عکس یهوییت تو حلقم!
پاسخ:
گیرنکنه یه وقت! :-)
(: سلام.دقت کردین اکثر دوستانی که نظر دادن جز چند نفر معدود،دنبال غذای جسم(چیپس و ماست ) بودن نه دنبای غذای روح.پیشنهاد میکنم از این به بعد برای متمرکز کردن دوستان روی موضوعی،عکس رو با موضوع همتراز کنید یا اصلن عکس نذارین.با عرض پوزش از تاخیر چند روزه ام.موفق باشید.
پاسخ:
سلام بله خیلی دقت کردم وتاسف هم خوردم! 

خواهش می کنم
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۱۹ محدثه انصاری
شعر قشنگی بود!!!!!

خوراکی خوشمزه ای بود!!!!!:)
پاسخ:
خیلی قشنگ وخوشمزه! :-)
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۴۷ از تبار باران
سلااااام

اون روز راستش حوصله نداشتم ، شعر رو نخوندم ؛

ولی الآن که خوندم بی انصافیه نگم بسیـــــار قشنگ بود
پاسخ:
سلام 

فدااای صداقتت عزییییزم 
ممنونم ازشاعرش :-)
تو بهترینِِ خلق جهانی محدثه من!
قرارنیست آپدیت کنی دخترپسته ای؟!
ادای احترام به محدثه شیم!
پاسخ:
منواین همه خوشبختی محااااااله محااااله:-)
چشم شیمابادومی من... 
ارادت دارم 
منم میخوام
یهویی
احساس کردم باید پیاز جعفری باشه یا خامه :)
پاسخ:
نه نمکی وماست موسیر 
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۵۳ عطار کوچولو
شعر رو پسندیدیم! 

خوشا به حال شما...
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">