بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۸
اسفند ۹۳




888888888



دیگه راستی راستی دارم میترسم.

اول اولِش نمی ترسیدم،فقط نگران بودم ودِلِی-دِلِی می کردم.

گاهی نگران می شدم وگاهی حس می کردم برام مهم نیست

اماحالا،درست همین لحظه که دارم باشماحرف میزنم،

راستی راستی می ترسم .

ازاین که همه میگن روز"ظهور"شما،روشن ترین روزدنیاست

وهمه آدماجمع میشن تااسمشون رو توی این اتفاق بزرگ بنویسن.

جمع میشن تایادگاری ازخودشون روتوی این دفترگل بذارن.

نکنه....نکنه اون روز،تنبلی،من روبه تماشاچی ساده تبدیل کنه و

به هیچ دردشمانخورم....؟!

سیدمحمدسادات اخوی

 000000000


من معتقدم که عشق سرخواهدزد...

 

+مخصوص امام زمانم(عج)

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۸
کمی بودن ...

نظرات  (۲۵)

عشق همیشه هست کم لطفی از ماست...نسیم
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ان شاء الله که هیچ کدوممون تماشاگر نباشیم.....
به امید ظهور...

۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۲ محدثه انصاری
چشم همه ی جهان به آدینه ی ماست
یک بغض هزار ساله در سینه ی ماست
آقا اگر آمدی حواست باشد
مظلوم کشی عادت دیرینه ی ماست....


با خوندن نوشتتون یاد این شعر افتادم از آقای ملکیان . خدا کمکمون کنه یار امام زمان باشیم
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
به خیلی ها داره ظلم میشه ...
خیلی دوست دارم ظهور کنه...
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
++++
ان شاالله همه دوستداراشون اون روز باهم جمع میشن و شادی میکنند
نترسید
روزهای خوب در پیش است ...
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۱ مسافر88 آرام
سلام

من معتقدم که
عشق
سرخواهد زد

قلمتون مستدام

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو آل محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
سلام وب زیبایی دارید 
خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
اگر با تبادل لینک موافق بودید نظر بذارید.
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۱ نجمه محروقی
دخترم میای کمکم؟
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
فدای امام زمـــــــــــانم+

خیلی زیبا بود..ممنون



اللهم عجل لولیکــــ الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۱ از تبار باران
 جمله ی آخر خیلی قشنگ بود 
سلام
ان شاءالله که اینجوری نباشه... :|
اللهم عجل لولیک الفرج
....
++
از شرق سر خواهد زد!
سلام محدثه من!
خوبی نازگل؟!
ادای احترام بادونی به بانوی من...
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۰۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

کسانی که روز ظهور نقش ایفا میکنند
که از قبل ظهور رو درک کرده باشن و در دلشون ظهور اتفاق افتاده باشه

۱۰ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۴ ... یک بسیجی ...
سلام بزرگوار
 جمله من معتقدم که عشق سرخواهدزد... بسیار زیبا بود...

انشالله که منتظران واقعی حضرت باشیم...

لحظه هایتان مهدی (عج)پسند
مبادلحظه ای ازیادتان جداباشم
خداکندهمه عمرباشماباشم
    
            مخصوص ماه محبوبم،امام زمانم
اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
۱۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۹ محمد عباسی
سلام خواهر خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

تقریـــبا همه را متقاعد کرده ام

که فراموشت کردم...

فقط مانــده

خودم!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
منتظر حضور و نظرات زیبات هستم
متنهات همیشه عالی هستند گلم 
چقد عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">