بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۶
اسفند ۹۳

+علت اینکه دست وزبانم درکنترل من نیست،

برای این است که قلبم تاریک است وکنترل قلب

فقط بارعایت دستورات شرع میسرمی شود.

 

+اگرکسی گناه کندواعمال حسنه هم انجام می دهد،

آن عمل صالح به دردنمی خورد.اول بایدموانع(گناهان)

رابردارید.

موانع تانگردانی زخوددور

درون خانه ی دل نایدت نور


+من هیچوقت نمی گویم خدای عزیزم!

اگراعتقادبه عزیزبودن اوداشتم،

بهترازامروزبودم!

 

+یکی ازچیزهایی که قلب رامنورمی کند،کم خوردن است.

 

+اگرخداوندمتعال رادوست داریم،بایدثابت کنیم.

بایدازنعمتهای اودرراه خوداواستفاده کنیم.


گرکه ازجانب معشوقه نباشدکششی

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

گزیده ای ازسخنان مرحوم ایت الله حق شناس


444444444



موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
کمی بودن ...

نظرات  (۳۱)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۱۸ رامین ارشدی
زیبا بود مرسی
پاسخ:
خواهش می کنم...
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۵۲ یک خبرنگار ...
سلام 
و چه کم صبریم ما !؟ ... :(
پاسخ:
سلام


متاسفانه بله:(
یاد مرحوم دولابی افتادم
روحشون شاد
پاسخ:
غرق رحمت الهی.....
:(((

الهی العفو
پاسخ:
یاالله
استغفر الله الذی لا اله الا هو من جمیع ظلمی و جوری و إسرافی علی نفسی و أتوب إلیه

سلام چقدر از این پست زیباتون بهره بردیم
ممنونم ان شالله روزیتون شهادت در رکاب مولا

پاسخ:
سلام

الحمدالله

ان شاالله خداازدهنتون بشنوه
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۷ نجمه محروقی
اگر اعتقاد داشتم....

پاسخ:
بایدسعی کنیم...
خدای دست و خدای زبانتان شوید

عجب صبری به اندازه ی یک خدا !


پاسخ:
عجب!
این عالی‌ترینش بود:

باید موانع گناه را برداشت...

ممنون
پاسخ:
وبسیارسخت....

خواهش بانو:)
الهی
نه من آنم ک ر فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی ک گدا را ننوازی ب نگاهی
پاسخ:
به به....

امام حسن مجتبی علیه السلام

«بَینَ الْحَقِّ وَ الْباطِلِ أَرْبَعُ أَصابِعَ، ما رَأَیتَ بِعَینَیکَ فَهُوَ الْحَقُّ وَ قَدْ تَسْمَعُ بِأُذُنَیکَ باطِلاً کَثیرًا.»

بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.

تحف العقول ص 229


پاسخ:
ممنون
شبیه کسی شده ام
که پشت دود سیگارش با خود می گوید: ترک میکنم سیگار را خانه را زندگی را دنیا را خودم را و باز یک نخ دیگر اتش می زند....
www.brokenangel,blog.ir
پاسخ:
برای آنکه بدانی
چه می کشم ای کاش
خداتورابه یکی
چون تومبتلاکند...
حق حق
لایک داره پست شما...
پاسخ:
چشمات لایک دارمی بینه:)))
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه شعر قشنگی بود...

کجای کار من پیش تو لنگ میزند.....
پاسخ:
ممنون:)

اندکی تامل.....
ممنون 
پاسخ:
خواهش...
هر خطش هزار نکته داشت
ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم عزیزم:)
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۵۰ بشیر اولادی
سلام مطالب خوبی دارید استفاده کردم.
پاسخ:
سلام 
خداروشکر
گاهی صبرخدا برایم سخت میشود و گاه شیرین!
ادای احترام به خانم محدثه خانم پسته ای!
پاسخ:
بله بله!درک می کنم:)

پاسخ به ادای حترام شیمابادوی خودم!

. .
 *
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۰۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اونایی که کمبود وزن دارن چی؟ برا اونا هم کم خوردن قلبشون رو منور میکنه؟
پاسخ:
شمابه اندازه ای بخورکه نه گشنه بمونی نه سیرِسیربشی!
سلام

مطلب خوبی بود

خدا رو رحمت کنه آیت الله حق شناس رو
سلام عزیزم...
موانع...
نمیدونم درست فکر میکنم یا ن... وقتی کار خوب میکنیو یدفه گناه خب حس میکنم همه خوبا از بین رفته و تلاش میکنم تلاش میکنم تا کار خوب انجام بدم ک جبران شه... این میشه :
یک کار خوب هزاران ثواب داره و یک گناه نابود کننده...
اما وقتی *خداجون* توی قرآنش میگه اگه کاراری خوبتون از بدتانون بیشتر باشه نجات یافتین... پس میشه امید داشت کار بده با توبه واقعی رفع شده و کارای خوبت می مونه... و هست...


پاسخ:
سلام حدیث جونم

میدونی درسته که هرکارنیکی ثوابش ده برابرمیشه امام همین گناهان باعث میشه اون تاثیری که بایدروی روح مابزاره نذاره

ثواب معنیش فقط این نیست که مثلااون دنیافلان چیزوبهت میدن درواقع  ثواب یعنی میزان تاثیریک کاربرروح ما!

حالااین گناه ها سوراخ هایی هستن که هرچقدرماکارخیرکنیم باعث میشه ازکیسه بیرون بریزه!

حالااین که یه نفرگناه کرده بعدش توبه می کنه بحثش جداست که خداغفوراست ومی بخشد عزیزم:))
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۱ صــــــــــــراط
سلام وعرض ادب

ظهور و چاپ عکس نامحرم به روزم

یا علی
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۵ تــــــــــــــک ستــــــــــــــاره
عجب صبری خدا دارد.......
پاسخ:
....
سلام

همشون عالی بودن .ممنون


پاسخ:
سلام

ان شالله عامل باشیم

سلام علیک

چند پاره حرف حساب، واقعا حسابی بود...

روحشان شاد

پاسخ:
علیکم السلام:)


۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۲۸ ... یک بسیجی ...

 

امروز برای شهداء وقت نداریم

ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم

با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است

ما بهر ملاقات خدا وقت نداریم

چون فرد مهمی شده نفس دغل ما

اندازه یک قبله دعا وقت نداریم

در کوفه تن ، غیرت ما خانه‌نشین است

بهر سفر کرب و بلا وقت نداریم

تقویم گرفتاری ما پر شده از زرد

ای سرخ ، گل لاله ، تو را وقت نداریم

هرچند که خوب است شهیدانه بمیریم

خوب است ، ولی حیف که ما وقت نداریم

 لحظه هایتان زهرایی

پاسخ:
بسیارزیبا

ممنون
جمعه ها طبع من احساس تغزل دارد

ناخودآگاه به سمت تو تمایل دارد

بی تو چندیست که در کار زمین حیرانم

مانده ام بی تو چرا باغچه ام گل دارد

شاید این باغچه ده قرن به استقبالت

فرش گسترده و در دست گلایل دارد

تا به کی یکسره یکریز نباشی شب و روز

ماه مخفی شدنش نیز تعادل دارد

کودکی فال فروش است و به عشقت هر روز

می خرم از پسرک هر چه تفال دارد

یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت

یک قدم مانده زمین شوق تکامل دارد

هیچ سنگی نشود سنگ صبورت ، تنها

تکیه بر کعبه بزن ، کعبه تحمل دارد...

سید حمید رضا برقعی
پاسخ:
به به

اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۶ عمار فرهنگ
الهی الف
وای چقد نظر
پاسخ:
چش نزنید!
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۲ محمد عباسی
خیلی پستای بامعنی دارین
لذت میبرم
راستی عکس ها وعکس نوشته هاتون رو از کجا پیدا می کنین
برای اوج‌گرفتن، باید سبک‌بار شد و برای سبک‌باری باید گناه را کنار گذاشت. برای کنارگذاشتن گناه، باید معرفت را قوی کرد و برای معرفت قوی، باید ایمان را تقویت نمود.
کاش برای همیشه بفهمیم که با گناه، به هیچ جا نخواهیم رسید: «یک قدم بر خویشتن نِه؛ وآن دگر در کوی دوست»
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۲۳ فانوس جزیره - گمنام
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">