بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۲
اسفند ۹۳


کککککک

 




مخصوص تاانتهاحضور!


امیدوارم برداشت بدی ازپستهای مخصوص نشود!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۲
کمی بودن ...

نظرات  (۳۷)

یه شعر زیبا بیشتر از شال گردن دلنشین تره

سلام

ان شاء الله هم شعر میگید و هم شال می بافیت
پاسخ:
سلام

ماگه ازاین استعدادا نداریم!
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۲۴ رژیم لاغری
بسیار زیبا بود
پاسخ:
ممنون
ما شما رو میشناسیم.هیچ برداشت بدی از هیچ حرفتون نمیکنیم.در پاسخ به این پست زیبا و دلنشین:من ترجیح میدهم از سرما بمیرم اما شعری برایم سروده شود.خواندن شعری که برای توست،تمام برفها را آب میکند.
پاسخ:
شماکه لطف دارید

والامحض اطمینان نوشتم 

بعضیا میدونیدکه کلابدبینن!

واقعا!:)

خدایاازاین ذوقا به ماهم بده:(
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۰ از تبار باران
قشنگ بود
پاسخ:
+:)
سلام... :)
یاد خودم افتادم...
شعر بافتن سخت تر از شالگردنه...
عاشق طرز فکر آدمها نشید ، آدمها زیبا فکر میکنند ، زیبا حرف میزنند ، اما زیبا زندگی نمیکنند

رومن پولانسکی
پاسخ:
سلام:))

خیلی هم سختر........

بعضیاشون روبه عینه دیدم متنفرم ازاین ادما...


حدیث خوبم:)
۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

دقیقا خواهر گرامی بنده برای همسرش ( قبل ازدواج) شال بافت
الآن که چند ساله ازدواج کردن و بچه هم دارن...
این شال گردن خونه ی ما افتاده هست...
هرچی میگیم بیا این شال گردن را بردار ببر 
میگه نه
والا ما دلیلش را نمی دونیم
خلاصه ی بحث اینکه...
شما کار درستی می کنید...
الکی خودتون را خسته نکنید...

" باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

شمابایدبه دامادتون بگید اون شالگردن روکه حاصل عشق خواهرتونه روبرداره !

من که بلدنیستم شعربگم

این راهمسراینده ی شماگفته اند!!
آفرین به این دل دریایی ات
هرکسی حوصله پست مخصوص گذاشتن برادیگران رو نداره
این ینی تو مهربونتر وبزرگ تر ازاونایی هستی که براشون پست میذاری
البته بااحترام به همشون:)
پاسخ:
اغراق می فرمایین خانوم دریایی!

چیزی جزیک جسم خاکی نیستم....
باز تو میتوانی شعر ببافی، کار من خیالبافی ست:-( 
پاسخ:
خیالبافی که نگوووووووووو

شعرم بلدنیستم!
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۳۳ باران نم نم...

اونوقت این میون تکلیف امثال من که نه شعر بلدند بگویند و نه شال بلدند که ببافند چی می شه؟!!!

پاسخ:
والا منم بلدنیستم اینوهمسراینده اقای تاانتهاحضورگفتن!!
سلام
 به به
خوش به حال آقاتون

برداشت بد ندارن پستای به این قشنگی که
پاسخ:
سلام

بعضی ازادماخیلی فکرای بدی می کنن!
سلام خانم محدثه خانم من!
شعر بباف تا کلاف کلامت برایش رنگین تر شود!
شیطون خانم!
شعربادومی هم که میگی برام!
خوشم اومد.
ادای احترام بادومی شیم
پاسخ:
سلام خانم شیماخانم من!
حیف من این استعدادروندارم وگرنه می بافتم...

بعله دیگه 
واین نشانه محبت من به شماست:))

خواهش می کنم!

۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۰۷ خادم الحسن(علیه السلام)
سلام با مطالب جدید بروزم یا علی مدد
پاسخ:
سلام
از دوست هرچه رسد نیکوست 
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۵ خادم الحسن(علیه السلام)
مگ شما بچه های موئسسه اید؟
نه من ارادت بهشون دارم عضوشون نیستم...
پاسخ:
بله
ما و برداشت ** ؟!

آرزو بر جوانان عیب نیست با خیال راحت شعر ببافید :)

پاسخ:
شماکه نه!!!

:))

اینم ازهمون برداشتااابودااا 

بابااینوهمسراینده ی تاانتهاحضوربهش گفته نه من!!:)
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۰۳ از تبار باران
سلام مجدد 
میشه درباره ی عنوان پست توضیح بدین ؟
پاسخ:
سلام

این عنوانی هست که آقای محمدعلی رنجبر(تاانتهاحضور)دربیشترپست هاشون استفاده می کنن!!ازتولینکام برووبشون متوجه میشی:)
۰۳ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خب شما هایی که بلد نیستید باید برید یاد بگیرید دیگه!

چه معنی داره یه خانم هیچکدومو بلد نباشه وا زشته خو!

:)


پاسخ:
:)

تیکه می اندازی عایا!!!؟؟

هر از گاهی که هوای حوصله ابری میشه

به خودم امید میدم و بیاد میارم که  خورشید هنوز سرجاشه و خاموش نشده ...

چرا برداشت بد!؟

حرفهای دل همیشه زیباست...

سلام میخواستم برای پست نی نی و عمه نظر بزارم اما نمیدونم چرا گزینه نظر نداشت!!!
به هر حال امیدوارم به سلامتی به دنیا بیاد و سرباز امام زمان عج بشه.عمه شدن خیلی خوبه.
پاسخ:
سلام
خودم نطرات روغیرفعال کردم!

ممنونم ....بله خیلی خوبخ ...ایشالاقسمت شماهم بشه ،شایدم شده!:)
پس با حریر خیالت یک کلاه برای من بباف؛ مهم نیست این که بگویند سرت کلاه گذاشت! همین که سرگرم تو باشم کافیست...

تقدیم به دوست خوبم
پاسخ:
:)))
مرررررررسی عزیزم یه کلاهی برات ببافم که وقت سرخاروندن نداشته باشی!!!



بامرامی که من ازتوباوفادارم سراغ

می روی دوزخ،مراوقتی ببینی دربهشت!!!

کاظم بهمنی
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۴۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ

خوب بود..
:)

شال.....شعر

شال فقط برا زمستونه...اما شعر همیشه قابل استفاده است..
خودتو ناراحت نکن:)
پاسخ:
همین!


:)

چشششششم!
شال را میتوان خرید ،
اما شعر ، نه...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام بانو
آفرین بر این ذوق...
پاسخ:
بله خب:)




سلام

مچکرم!
سلام مهندس
+
شالگردنی میمونه اما شعر نه
:دی
+
ادرس این شوهر اینده رو بدین ما بهش بگیم شما اینجایید که دیگه مجبور نشید از این مطلب ها بنویسید :دی
پاسخ:
سلام


جاااااااااااااااان!!؟؟؟؟


۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۴۷ مهسا خانوم
زیباست....
پاسخ:
مچکرم:)
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۹ عمار فرهنگ
سلام
این چیزا ماشاالله نظر خورشم بالاستا
پاسخ:
سلام
:))

جی بگم والا!!
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۹ عمار فرهنگ
سلام
این چیزا ماشاالله نظر خورشم بالاست
پاسخ:
سلام 

:))


۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
باشه....
پاسخ:
مگه شمایی:)))!!؟؟
سلام 
++++
:)
پاسخ:
سلام
++
:))))))
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۱۶ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
بسیار عالی
پاسخ:
:)
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۴ منتظر المهدی

میلاد عقیله بنی هاشم، سمبل کمال عقل و بردباری
حضرت زینب علیها السلام مبارک باد . . .

 


پاسخ:
برشماهم...
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۰۵ منتظر المهدی

خداوندا رسان از ما سلامش / به گوش ما رسان یارب کلامش

بسوز سینه ى مجروح زهرا / نما تعجیل در امر قیامش . . .


نمیخوام
من شالگردن میخوام
.
.
(اگر من شوهر بودم)
پاسخ:
:)))

خوب شد نیستی 
وگرنه حسابی میخوردتوذوقش!
خواهش گلم
منتظر کلاه هستم :)

به‌به من عاشق خودتو و حدیثاتو و شعراتم...
پاسخ:
صبرکن درحال بافتنشم!!:)

دیگه دیگه!!
چقد نظر دارن ملت!
پاسخ:
:)
۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۴۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شوخی جالبی بود....
ولی من اینقدر کوچیک بودن دنیا رو حس کردم ...!!!!
یعنی یه کسایی ممکنه بیان تو زندگیت که .... اصن فکرشو نمیکنی!
پاسخ:
دنیاکه کوچیک هست!

اونم که هست!

ولی ارتباطش باپست چیه!!؟:))
یعنی انقدر قشنگ متنهارو انتخاب میکنی که من همیشه میام اینجا متن قشنگ میخونم 
برم یه سرچی بزنم ببینم  نسترن ثوقی کیست خوشم امد ازش:)
دستت درد نکنه 
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۵۳ با مرام شهر
واقعا زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">