بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۳
بهمن ۹۳

هرتیرکه ازچشم چوبادام توجست

درخسته دلم چومغزدرپسته نشست


+مخصوص** شیمابادومی **

555555887

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
کمی بودن ...

نظرات  (۲۴)

سلام...
چ خوشمزه است...

تو خوبی، آنقدر ک هوا خوب می شود
اصلا هوای من شده خوب از هوای تو... :)

امیر مرزبان...
پاسخ:
سلام اره:)

چقدرقشنگ ...مرسی عزیزم
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۴ محمدحسین قاسم آبادی
خیلی وبلاگتون قشنگه.
ممنون میشم اگه اجازه بدید با درج منبع از مطالبتون استفاده کنم.
پاسخ:
قشنگ می بینید!
چراکه نه:)
این کوچولو رو باید خورد:-)
پاسخ:
:)
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۷ محمدحسین قاسم آبادی
منتظرجوابم.
پاسخ:
دادم!
رسیده ای و انار رسیده در چشمت
خدا تمام دلم را کشیده در چشمم
پاسخ:
به به
ممنون
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۵ صــــــــــــراط
سلام

آپم .................

وای بر فرزندان آخر الزمان از ناحیه پدارنشان!


منتظرحضور تان هستیم



یا علی
پاسخ:
سلام
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۵۵ پاسدار ولایت
دعوت شدید !!

البته سلام
شما هم دعوت هستید دوستم .
"شهدا" همه را صدا میزنند اما تنها عده ای میشوند ...


نه ! برای تبلیغ نیومدیم رفیق ... اومدیم فقط با کمک شما صدای شهدا رو بگوش مردم برسونیم ...

منتظرت هستیم .


یا مولاتی یا فاطمة الزهرا ایتها الصدیقة الشهیدة
پاسخ:
سلام
خیلی هم عالی!
سلام خانمِ محدثه خانمِ پسته ای من!
تمام قد ادای احترام واسه این که، این پست رو با یه چشم بادومی کوچولو به من هدیه کردی.
از سخاوت مهربونی پسته ایت متشکرم رفیق!
خیلی حالم دلم خوب شد و خوب تر این که هدیه ای برای شیما بود!
تمامِ شکوفه های بادام پیشکش تو...
ادای احترامِ بادومی از تهران تا کره به محدثه من!
بووووس بادومی
پاسخ:
سلام شیمابادومی خودم
خواهش می کنم عزیزم قابل چشمای نازتورونداره:))
سخاوتمندی ازخودته عزیزم:)
داروصدهزارمرتبه شکرچون احساس می کنم این روزامث قبلناسرحال نیستی!
یه عالمه گل رززرد(خیلی دوسدارم)برای تو....
ماااااااچ وخنده ی پسته ای   . .
                                    *
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
به به 
حافظا
:)
پاسخ:
:)
بیاد چقدر خوشحال میشه بانو شیم ما :)
پاسخ:
اره:))
واسه همه زیرسردارم !

بعضی ها شنبه ی آدمند

پر از قرارهای تازه

پر از شروع های دوباره

جدی و عبوس ..


بعضی ها سه شنبه ی آدمند

پر از کارهای نکرده

پر از وعده های عقب افتاده

آشفته و مضطرب ..



بعضی ها پنج شنبه ی آدمند

پر از رهایی و بی خیالی

پر از سبکباری و خوشحالی

آزاد و خوش گذران ..


تو جمعه ی منی

بهترین روز هفته ام ؛

که آفتابش بالا نیامده به غروب می رسد ...


حسین وحدانی

پاسخ:
خیلی قشنگ بود
ممنون
۲۴ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۶ تک نویسی...
http://taknevisi.blog.ir/post/99
چه نی نی نازییییییییییییییییی
پاسخ:
مث خودته!

سلام و خسته نباشید
با دانلود سریال جلال الدین بروزیم
یا حق

چه بامزه...... مرسی از حضورت 
پاسخ:
خواهش می کنم
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۷ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
عجب توپ قلقلی ایه این نی نی:)))
پاسخ:
:)))
سلام
چه کار خوبی کردید که مطلبی ویژه دوستتون نوشتید
احسنت به خلاقیتتون
نکته جالبی رو به من آموختین...
حتما ازش استفاده میکنم
یا علی
پاسخ:

سلام

کاری بودکه ازدستم برمیومد!

چه نکته ای!!؟

خداروشکر

علی یارتون

۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۴ محمد عباسی
خخخخخخخخخ شیما بادومی کیه 
پاسخ:
همین خانوم شیماکه اسمش تونظرات هست
۲۵ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۴۲ محدثه انصاری
چه نی نی خوشگلیه!!
پاسخ:
کره ای دیگه:)

سلام.خیلی خوشجل بود.با اینکه واسه ما نبود حظ کردیم.چه خوبه این دوستیهای زیبا .همیشه پایدار باد

پاسخ:
سلام
:)
واسه شماهم میذاریم!!
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

:)
پاسخ:
سلام

:))
لبخند
پاسخ:
:)
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
Man az nanae Ghamar o Famile Dor O Patriko in jor mojodate maskhare bishtar Khosham miyad

پاسخ:
ok:))
ای جانم چه شیرینه اینو فقط باید خوردش:)
پاسخ:
بعله:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">