بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۰
بهمن ۹۳

بی لیاقت عایادیدید تابه حال؟؟؟

اگرندیدید

الان ببینید

من!

ای کاش تاریخ جنوبم رواز14به 20تغییرنمیدادم

ای کاش نهاوندنمی رفتم که اینجوری بشم

ای کاش یه کم لیاقت داشتم

ای کاش شهدامنوقبول می کردن

ای کاش...

مایه فامیل داریم مادرش شهیدشده 22بهمن عروسیشه

یه هفته پیش پیش خواهرش رفته بودم

می گفت بایدبیای عروسیه داداشم اگه نیای خیلی ازدستت

ناراحت میشم...جنوب همیشه هست ولی عروسیه داداش من یه شبه!

منم گفتم نه میخام برم جنوب نمیام

مامانمم ازطرفی زیادراضی نبود برم...

همه چی دست به دست هم داده من برم عروسی!

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۰
کمی بودن ...

نظرات  (۲۲)

ان شاالله کاروان های بعدی
پاسخ:
ان شاالله
بله،  ماجرای یکی از مصاحبه های خودم بود.
حالا مهم نیست اسم آقای مجری!
یادت باشه همه کارها به خدا برمیگرده؛پس خدا نخواست این سفر رو بری.
یا خیرکل حال...
برو عروسی و خیلی بادومی، شادی کره ای بادومی کن! (چشمک اکتیو بادومی)
ادای احترام:)
پاسخ:
آخه من بسیاااااااااارکنجکاوم!!
تاچه عروسی باشه!

من که تسلیم اوامر الهی هستم وخواهم بود!

ادای احترام به شما:))
سلام...
:) آخی... از نظر من سهم بهتری بهتر رسیده عزیزم...
ی کمی بیشتر نگاه کن ....

پاسخ:
سلام
به  من میخندی؟؟؟!
من دیگه چشام نمیبینه توبگو!
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۳۹ ** فرکانس **
سلام...

ان شا الله هر چی که خیره...

دهه فجر مبارک...
پاسخ:
سلام
بله

مبارک
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۱۷ محدثه انصاری
این نیز بگذرد!!!
پاسخ:
آنچنانی که فقط خاطره ای می ماند!
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۲ هازارد hazard
اشکالی نداره قسمت این بوده که دل یه نفر دیگه رو شاد کنی...
مامانت هم که راضی نبوده:)
به نظر من ثوابش برات نوشته شده:)
پاسخ:
همینطوره:))
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یحتمل خیریتی داره
پاسخ:
نعم نعم!!
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۴۷ صــــــــــــراط

سلام

لبیک یا محمد(ص)

پیامبری از خودمان به روزم


منتظرحضور تان هستیم



یا علی

پاسخ:
سلام
۲۰ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
...........
چی بگم....
پاسخ:
..........
سلام

منم دل تنگ جنوبم
ان شاءالله قسمت همه آرزومندا
پاسخ:
سلام

ان شاالله

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ "ﻗﺮﺹ ﻫﺎﯾﯽ" ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ "ﺧﻮﺏ" ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ،

ﺟﺎﯼ " ﺧﻮﺏ ﻫﺎﯾﯽ " ﮐﻪ ﺩﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ "ﻗﺮﺹ" ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ

ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ.



ﺳﻴﻤﻴﻦ  ﺑﻬﺒﻬﺎﻧﻰ

پاسخ:
اوهوم..........
هیچ کاری بی حکمت نیست
برای حرف مادر هم ارزش قائل شدن و دل دیگران رو هم شاد کردن
پیش خدا ارج و قرب زیادی داره
ان شالله سفر جنوب هم می رید
پاسخ:
بله...
ممنون
ان شالله قسمت همه بشه
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۴۷ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
لیاقت!
اگه به لیاقته.. من بی لیاقت ترم که!
خیلی دوست دارم برم جنوب اما لیاقت ندارم..تاحالا نرفتم:(
ولی من اسمشو قسمت میزارم
قسمت نبود شاید

...
پاسخ:
سلام
نگوووووووو
حتمابرو.....
چه فرقی می کنه مهم اینه که دوتاشم خدانخواسته!
:))

ای کاش شهدا ما را....

پاسخ:
ببینند!
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۶ محمد عباسی
توفیقی اجباری بوده
پاسخ:
:)
سلام
لابد قسمت بود ، شاید هم امتحان :))
ان شاءالله که سفرها و کاروان های بعدی
یاعلی
پاسخ:
سلام
عجب!!
:)))
اشکال نداره دوستم
ان‌شاالله دفعه بعدی میری.

پاسخ:
:(
سلام

حتما خیری درش بوده ... فرصت های بعدی ان شاالله ...


پاسخ:
سلام
حتما!
فدای سرت. منم دوساله دیگه نرفتم. کاش دعا کنید برم...
پاسخ:
من به زودی میرم حالاببین!کم نمیارم:)
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۰۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

شاید تقدیر همین باشد
پاسخ:
سلام

باشدتارستگارشویم
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۴ خادمة الشهدا
سلام عزیزم
ناراحت نباش!همین ک برا رضایت مادرت و شاد کردن دل فرزند شهید از سفرت موندی حتمن شهدا یه فرصت بهتر می‌طلبن...غصه نخور عزیزم
اصن پاشو 14 اسفند باهم بریم :) وااااای تصور کن....
التماس دعا گلم
یاعلی

پاسخ:
سلام خاانوم
چشم من که راضی ام به رضای خدا ا
اگه می شدچی می شد؟!!!!
محتاجم عزیزم
علی یارت :))
ای جانم عزیزم ناراحت نباش گلم 
فدات شم حتما قسمت این بوده ایشالا زود زود طلبیده میشی میری شک نکن
پاسخ:
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">