بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۳
بهمن ۹۳

سلام

.سفردوم

سفربه وطن پدرومادرم نهاوند شهری درهمدان

بچه های دایی شیرمحمد عزیزم که عکسش اون چپیه اس 

ازمکه اومدن ؛برااونامیریم

سرخاک دوتاداییمم میرم کلی باهاشون حرف دارم(میخام کلی حاجت بگیرم ازشون)

فک کنم بخاطرمشهدی که براشون رفتم دعوتم کردن!

شنبه اول میریم قم یه زیارت بعدشم حرکت به سمت نهاوند.

توی قم یه کارخیلی خطرناکی قراره انجام بدم......دعاکنیدبه  خیروسلامت تموم شه.

تاجمعه اونجاییم


یکی ازهمکلاسیام همه  نمره هاش بیسته...

آخه ادم انقدنمره هاش بایدیکنواخت باشه؟؟

من که حوصلم سرمیره نگاه نمره هاش می کنم!!

بایدنمره های ادم پرازبالاوپایین باشه بنظرم 

اصلا ازاین 20تاخوشم نمیاد!

نمره بایداینجوری باشه:

صرف(ادبیات عرب):17/75

فقه:13/50

اخلاق:19

تاریخ اسلام:18

رهنمودهای جاودانه(وصیت نامه امام خمینی):13

ادبیات:19

دوتادرس دیگه ام هنوزنمره اش نیومده!

 

ازآقای فرهادبابایی بابت انجام تحقیق ادبیاتم ممنونم 4نمره شومدیون ایشونم

 


سفرسوم

بهمن به عنوان مبلغ باید بااردوی دانش آموزی بریم جنوب 20

 

انقدذوق دارم که نگوووو

 

فقط میترسم بچه هاازم حساب نبرن یابادانش اموزاقاطی شم!

آخه من خیلی چهره ام کوچیکترازسنمه


خیلی حس بدیه استادآخرکلاس بکشدت کنارازت عذرخواهی کنه

 من که خیلی خجالت کشیدم

 البته که من حرف حق روزدم وبه تریپ قباش

  برخوردوباعصبانیت جوابموداد....


بغاددتبتفغتت
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۳
کمی بودن ...

نظرات  (۳۲)

میری التماس دعا

بگو ما رو هم بطلبن
نمراتت کلی هم عالیه بعله:))
پاسخ:
چشممم

میگم!


:)))
آفرین خوبن نمره‌هات ولی ما هنوز نمره‌هامون نیومده ببینم چه گندی زدم :(

خوب زدی تو کار سفرو مسافرتا!!! :)
خوش باشی گلم، اونم همیشه...

استادا کلاً همینجورین عصبانی میشن بعدش یه جور از دل آدم درمیارن واسه من چندبار با چند استاد متفاوت اتفاق افتاده :)
پاسخ:
والااین دوستان پاستوریزه ماروناامیدکردن!

مااینیم دیگه!!!

میسی:))

استاداست دیگر.........!
ممنون از حضورتون....
عاقا من باهوش نیستم.....
این نبوغ از جناب گوگل هستش..دهه ی فجرتون مبارک......انقلاب ما انفجار نور بود....
و این نور دوباره شکفته شد با نامه ی حضرت آقا.."عشقم"..ک جانم فداش...و ان شاالله همین روزا ببینیم این نور منور شه به نور ظهور...اللهم عجل لولیک الفرج.....
پاسخ:
خواهش....

اون که بعععله!

ان شاالله
توی تمام کاراتون موفق و 20 باشید ^______^
پاسخ:
موچکرم:))
ای جانم سر خاکشون برای ما هم دعا کنیا
قم هم که باید دعامون کنی:)
اصلا دوست پرو به من میگن:)
بعدم که هیچی دیگه 
سفر به سلامت ایشالا 
خب منم از 20 خوشم نمیاد :)باید ده هم باشه خو
راستی سلام بازم یادم رفت 
پاسخ:
سلاااااااااام مناجون
کم پیدایی این روزا؟؟!
به  روی چشم
تازه من میگم ای کاش دهم داشتم:)))))
آی محدثه خاتون از دست شما..(: بابا اونقدر موضوعات مختلف توو این پست گذاشتین که نمیدونم راجع به کدومشون نظر بدم.بابا آخه رعایت سندو سال ما رو بکن که حسابی پیر شدیم دیگه.بخدا نیازی نبود که اون نمره ادبیاتو مطرح کنین.من که کاری نکردم.به هر حال شرمنده کردین بخدا.خجالت میکشم.ضمناً ایشالا هرجا میرین به سلامتیو دل خوش برین و مطمئن باشین که چه باشینو نباشین من وبلاگتون رو حاضری میزنم.برای منِ حقیر هم دعا کنین پیش داییهای بهشتیتون.دعا کنین که من و ما عاقبت بخیر باشیمو برکت توو زندگیمون بیشتر و بیشتر شه.سفر تبلیغیتون هم ایشالا بخیر و خوشی.حالتونو میدونم.خیلی میچسبه.مطمئنم که شما سربلندید.نمره هاتونم خوبه.مهم اخلاقه که 19 شدین.به قول شما باید تنوع باشه.چیه مث من همش یکنواختو نوزده و بیست.اَه.خسته شدم از بس ادای شاگرد زرنگا و پاستوریزه ها رو درآوردم.آدم باید یه کمم آلوده بشه:)
پاسخ:
نه بابا اگه به جوونیه شماازماجوونتری برادر!
تنهاکاری بودکه می تونستم یه جوری ازتون تشکرکنم...
ممنون
ازحضورشمابسیاربسیارمچکرم!
حتما حتما براتون دعامی کنم
ای بابا اینجاهمه بچه زرنگن که!!!

دست شمادردنکنه ینی ماآلوده ایم!!!؟؟؟؟:))
نه خیرما به چیزای مهم تری اهمیت میدیم!!
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۱ سیدمهدی حاجی آبادی
دیگی که برای من نجوشد می خواهم سر سگ در آن بجوشد!
پاسخ:
بزی که مابه دهنش نیومدیم همون بهترازگرسنگی بمیره!!
من فکر میکردم فقط خودم مارکوپولوم نگو محدثه هم هست!
اووووووووووووووووووووووه!
سفر یکی از عشقهای بزرگ زندگی من هست و خوشحالم با تو شریکم!(چشمک اکتیوووو)
محدثه!
تروریست که نشدی؟!!!
هاااان؟هاااان؟!!!
کارخطرناک؟!! اووووووه!
به کبریت دست نزن اوووف می شی ها!! (شیطنت اکتیو)
من با زیر 19 مخالفم! اگر کارنامه ام نمره 18داشت، به قول دوستام شیما عزای عمومی اعلام میکرد!یادمه واسه ارتباطات بین الملل که شدم 19 و نیم، عزای عمومی اعلام کردم! فکرکن من هر امتحان، کتاب و جزوه رو بدون یک واو جا انداختن پیاده میکردم! باورکن کپی کتاب!آخرین امتحانم رو یادمه 16برگه آچار نوشتم!!!استادها اصولا خواهش میکردن که دیگه ننویسم!!!! معروف بودم به مموری کلاس!!!
از بچگی یادگرفتم کتاب رو مثل خودش پیاده کنم!!! موجود بس عجیبی ام ها!!!
حالا بیخیال!!!
سفرهات سبز و خوش!
پاسخ:
منم ازهمنشینی باتومارکوپولوشدم وگرنه من کجاااین همه سفرکجاااا؟؟!!

ازتروریستم خطرناکترم!
کارازکبریت واین حرفااگذشته بادوم من!
اوووووه چه خبرتتتتتتتتتته !
اصن بهت نمیاد!!!
من که بابالای 19مخالفم:))

واااااااااای نه توروخدامن اصلاحوصله نوشتن توامتحانوندارم نیم ساعت بیش ترم نمیشینم سرجلسه!والا

به منم خیلی یاددادن ولی کوگوش شنوا!

سرت سلامت گلم....
آخه پسته شیما، مگه تو منو دیدی که میگی بهم نمیاد!!! خانم سردبیرها و خبرنگارها به خصوص از نوع بادومش بدجور مموری اند ها!!
من عاشق اسلحه به خصوص کُلتم؛ نکنه تو هم...
بذارش زمین و آروم باش!
تا 3میشمارم!
(چشمک بادومی اکتیووو)
پاسخ:
راست میگی یه دوس دارم خبرنگاره ازون درس خوناس!اه:)

میخام بمب به خودم ببندم!
ولم کنید!!!!!
(فریادپسته ای)!!!
پیشنهاد بهتر به جای بمب که خوراک خبری و رسانه ای واسه من هم جور شه:
میخوای بفرستمت بری سراغ داعش؟!! حالا یا اونا مثل خبرنگار ژاپنی حسابت رو میرسن یا تو حساب چندتاشونو میرسی!!
از تو به یک اشاره از من فرستادنت!فکرهاتو بکن!
(چشمک خونسرد بادومی)
مرسی از یادآوری دعاییت...
ادای احترام!
پاسخ:
حالاازشوخی بگذریم قراره دیدن کسی برم که دیدنش برام خطرناکه چیزمهمی دستش دارم که باید بصورتی ازش بگیرم که نبینمش!

خواهش موکونم 
تعظیم !:))
سلام علیکم مومن
من چند دوره دانش آموزی رفتم راهیان نور ، بسیار لذت بخشه ، نه با بچه ها سعی کنید رففیق بشید اینطور بهتر جذب میشن و تاثیر می پذیرند تا این که جدا از اونها باشیم و فقط صحبت کنیم براشون
ببخشید ها بی ادبی کردم و راهنمایی کردم ، ما در حد راهنمایی اونم طلبه نیستیم ولی خوب از باب تجربه عرض کردم
بسیار سفرهای خاطره انگیزی هستن این سفرهای دانش آموزی
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام
بسیارممنون ازراهنماییتون نارحت چرا.شمالطف کردید!

ممنون ولی خداکنه باهنرستانیانباشم!
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۲ از تبار باران
خوش به حال شما با این همه سفر .
برای منو اطرافیام حسابی دعا کنین لطفا .

ببخشید فضولیم گل کرده ؛ رشته ی شما چیه ؟
پاسخ:
واقعاخوش به حالم!
:))
حوزه میرم عزیزم الهیات
اتفاقا هنرستانی ها بهترن به نظرم
اگه باهاشون رفیق بشی

یه خاطره جالبی دارم که الان مجال نیست بگم اینجا
پاسخ:
من خودم دبیرستان که بودم وقتی رفتم باهنرستانیارفتم نمیدونید چقدبی تربیت بودن اینا خدانصیب نکنه!

ان شاالله مجالی دیگر!
موفق باشی:)
قم اومدی در خدمتیم:)
پاسخ:
موچکر:))

عه پس شام افتادیم!
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۹ منصوره وطنی
سلام از بازدیدتان ممنونم. موفق باشید.
سلام
منم خیلی با 20 موافق نیستم
وقتی شهدا دعوتتون کردن حتما هواتون رو هم خواهند داشت
دعا بفرمایید
پاسخ:
سلام
بعله همه که نباید20بگیرن!!!(ازخداخواسته)

ای کاش اینطورباشه
شمانیز...
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۴۳ و انا اشهد یا الهی ..
خوش بگذرد سفرهایتان

ما هم یه سفر داریم پیش رو
سفری متفاوت
از این دنیا به آن دنیا
زمانش هم نامشخص
کاش برسد موعد این سفر زودتر


پاسخ:
کاش باهم به فیض شهادت برسیم......

تاحسابی خوش بگذره!!
علیکم السلام
سفرتون بی خطر و پر از شادی باشه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من از 20 بیشتر خوشم میاد و از نمره های کمتر از 17 بیزارم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
موید باشید
پاسخ:
سلام

من دیگه اینجانمیونم شمااااهاهمه بچه زرنگین:(
یاامام خمینی
رهنمودها روشدی 13
اینطوری ازآرمانهای امام راحل دفاع میکنی خخخخ
شهید دادیم که بری13بگیری؟
انقلاب کردیم که زیر20بگیری
من یکی دوتا نمره ام اومده زیر 17،18شدم دارم سکته میکنم
کلی بدوبیراه به خودم واستادگفتم
دهه فجره،آیا اینهمه نشانه کافی نیس که درس خونتربشی:)


پاسخ:
بابااین یه درس خودخوان بود
بعدیه کمم همه وصیت هاشون همچین سنگین بودن!!
ولی میدونم درکل چی میخوان ازمون !!:))

خدااااامن تسلیمم
ولی نمره اصل نبوده ونیست بنظرم
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۵۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
عهههه کارای خطرناک نکن دختر!!!
سفر به سلامت:)

خوش به حالت وقت دعا مارو فراموش نکنی یه وقت!
درضمن نمره هات خیلی هم خوبه...
منم از یکنواختی خوشم نمیاد:))))))))
پاسخ:
سلام
مجبوربودم ....

دعاکردم زیااااد

دمت گرم عزیزم
حداقل توبامن باش!:)
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خوبه
همیشه به سفر!!!

خوش باشید!
:)

پاسخ:
همیشه ی همیشه ام نه بعضی همیشه ها!!:)))
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۸ تا اینجا خواندم...
سلام

 مهمان ما هم باشید.....


http://farsiyad.blog.ir/
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۱۹ تا اینجا خواندم...
سلام به همه برسونید


قم...شهدا و خانواده.....
پاسخ:
رساندم:)
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۲۴ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

موفق و موید باشد بویژه در اردوی راهیان نور

التماس دعا
پاسخ:
سلام

بادعای شما
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۳ یک خبرنگار ...
سلام ،
می بینم که چالشِ کارنامه راه انداختید ... 
خُب ما که دیگه دانشجو نیستیم اما نمره فقط 19 و 20 ...

+ آرزوی توفیق و تندرستی ...
پاسخ:
سلام
خخخ

امان ازشما ....امان

+
سلام دوستم
پاسخ:
سلام مناجان
به به طلبه فقه گرفته 13 تلاش کنید :)
پاسخ:
چیه خو!!!
تف به ریاولی من اگه کمیت کارم کمه اماکیفیتش بالاست حوزه بایددنبال همل باشی نه فقط حفظ کردن
در ضمن این13به خاطراینه که اگه یادتون باشه گفتم 10تادرس نخوندم ویه چندنمره ازونجااومده بود!
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۳۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام ان شاء الله که همه ی سفرهاتون به خیر و خوشی باشه و سرشار از معنویات ...
قضیه استادتون چی بود؟
پاسخ:
سلام
تااینجاکه خیلی خوب بود...ممنون

مهم نیس زیاد...
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اگه حال داشتی و حاجت گرفتی برای منم یه مخنصر دعایی بکن... و قصه ی تکراری محتاج بودن به دعا........................
پاسخ:
این داستان ادامه دارد...!
سلام
دیدی رفتین مشهد اونا هم دعوتتون کردند

ان شاء الله تو کارهاتون موفق باشید

ما رو هم دعا کنید
دلمون هوایی جنوب شد
پاسخ:
سلام
بعله 
ممنون
به یادهمه بودم
کارمن کلا هوایی کردنه!!:)
:) خوش بگذره... جای منو هم حسابی خالی کن چند سالی میشه مسافرت نرفتم... :( بابا کارو کارو کار... خودمم درس و درس و درس... دلم ی سفر با خیال راحت میخواد البته منهای خرید و پاساژ گردی... ی روستای دنج و سرسبز و چشمه،  گل و بلبل و عکاسی...

پاسخ:
مگه آدم چقدعمر می کنه؟
یه کم به خودرون استراحت بدین بابا!!؟
چه سفری بشه سفری بااین اوصاف...؛))

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۷ خادمة الشهدا
سلام..
چرا انقد مشکوک میزنی دختر؟؟؟مراقب خودت باش خواهر...
20بهمن؟؟؟آخ چ خوب...!ی ذره دیرتر میرفتی همو میدیدیم :( ما ان شاالله14اسفند میریم
خیلی التماس دعا
پاسخ:
سلام من بیچاره چیم شبیه مشکوکاست؟؟؟!!!
تاریخشودیگه نمیتونم عوض کنم حیف....
من بیشترعزیزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">