بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۱
بهمن ۹۳

لبفاتفت





78576789687




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱
کمی بودن ...

نظرات  (۱۹)

آلبالو! :)

+ بابت احادیث: سپاس
پاسخ:
چه خوش عکس!
شما امر بفرمایید.ما سیب که سهله،هندوونه هم میگیم.البته مشروط بر اینکه قبلش تخمه آفتاب گردونو ذرتو این چیزا نخورده باشیم.کلن نیازمند ارتودنسی هستیم...
پاسخ:
:)))))
همون سیب روبگید هندوانه پیشکش!
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۰۷ مهندس بهشت
سیب
پاسخ:
یه لبخند...
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــادام!
(چشمک بادومیِ اکتیوووو)
فکر کردی من سیبِ تو رو میگم!!
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
پاسخ:
دهنت بازافتاده توعکساااا!

خود دانی:))
می خواهم بگویم سیب؛
 شنیده می شود:
 ح س ی ن
پاسخ:
آخخ چقدرقشنگ.....

چه عکس زیبایی ...به به
ممنون بابت تمام احادیث خیلی زیبا و آموزنده ت
خدا خیرت بده:)
پاسخ:
خواهش می کنم

میگم بگوسیب!؟
سییییییییییییییییییییییییییییییییییییب! :)
سلام نفس خودم
چطوری؟
امتحاناتم تموم شد و طبق قراری که با خودم گذاشتم قبل از فعالیت تو وبم اومدم به دوستای عزیزم سر بزنم. دلم واسه وبت یه ذره شده بود. باید زودتر کار رو تو وبم هم شروع کنم، چون دلم واسه احادیث قشنگتم یه ذره شده!
راستی زیارتت قبول باشه دوستم!


پاسخ:
معلومه ازون خوش خنده هاییا!

سلااام وفای جونم
دلم برات تنگ شده بوداتفاقا میخاستم بیام سراغت !
اره زودترانرژی دادنوشروع کن که داره انرزیم تموم میشه...

مرسی به یادت بودم عزیزم
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۸ مسافر88 آرام
سیییییییییییییب
پنییییییییییییییر
....

کی عکس ما حاضره محدثه بانو؟

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
به پاسخ بی قرارمراجعه شود!

سلااام

محتاج دعا
و عشق را
کنار تیرک راه بند
تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد...
روزگار غریبی است نازنین...
آنکه بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد... شاملو

پاسخ:
عکست کج وکله شدگفتم بگوسیییییییب!!!
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۰۷:۰۳ ... حسینی ...

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است / روز آمده، تاج لاله بر سر زده است

…..با آمدن امام در کشور ما / خورشید حقیقت زافق سر زده است ………

دهه فجرمبارک


ســــــــــیب

پاسخ:
مووبارک باشه!


۱۲ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۴۴ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
عزیزم یه خبری میدادی خب....

 یهویییییییییییی...!!!!

:)

کی بیام بگیرم؟   :)
پاسخ:
یهووییییییی خنده دارتره!

به پاسخ نرگس زهرامراجعه شود!
سییییییییییییییب :)

عکسمو برام بفرست :)
پاسخ:
پیشنهادموردنطرغیرقابل قبول می باشد

دین دین دین
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۹ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
سیبِ سرخ
پاسخ:
چ خنده سرخی!
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

ادکلن هم زدم بوش توعکس بیاد
:)
پاسخ:
به به چ خوش بو!!!!

چه خوش عکس!!!!

:))))
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۲ تک نویسی...
بگو گُل...
 بگو خنده...
پاسخ:
گل

خنده!
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۵ از تبار باران
 ســــــیـــــــب ^_^
پاسخ:
چه نازی!
سییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب D:
پاسخ:
یه کم کم بخندیدلطفا!!:))))
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۷ هازارد hazard
سیییییییییییب البت من خودم عکاسم:)
پاسخ:
واااای من عاشق عکاسام...
o-O 

خخخخ عمراهاااااا :)
کسی بتونه خنده منو کم کنه بهش جایزه میدم خخخ:)
پاسخ:
ازونجایی که من دنبال جایزه واین حرفانیستم بیخیال میشم:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">