بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۵
بهمن ۹۳

سلام

ممنون که این چندروزبه وبم اومدید

خیلی زیارت خوبی بود

مجردی رفتنوبه همه پیشنهادمی کنمJ

خیلی دلم میخواست غذای حرم بخورم خداروشکرقسمتم شد

برای همه سرنمازم دعاکردم

اونقدام که می گفتن مشهدسرده ،سردنبود.ولی خیلی شلوغ بود

بهمن ،ماه پرسفریه برام بعدیشوچندروزدیگه میگم بهتون!

راستشوبخوایدفک می کنم زیارتم قبول نشده

آخه من به نیابت ازدوتادایی شهیدم ومادربزرگم رفتم زیارت وثواب

همه کاراموبرای اونافرستادم...

امام رضا یه حدیث داره که هرکس دراین دنیابه زیارتم بیادبه همون تعداد

اون دنیابه دیدارش میرم،حالامن گفتم میرم زیارت تاامام رضابره پیش داییام ومادربزرگم

ولی اونجابه امام رضابگن برام دعاکنه،بعدشم خودشون بیان به خوابم ...

ولی به خوابم نیومدن ....حتمازیارتم قبول نشده دیگهL

کلی دلم شکست...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۵
کمی بودن ...

نظرات  (۲۷)

سلام

زیارت قبول باشه

ان شاء الله مکررا دعوت بشید

کار خوبی کردید به نیابت زیارت کردید

حتما قبول شده و زمانشم برسه به خوابتون میان

یا علی

 

پاسخ:
سلام
ممنون
خداکنه.....
علی یارتون

سلام

تشکر

شما هم لینک شدید

پاسخ:
سلام
ممنون
زیارت قبول
ان شالله که سفر همیشگی تون زیارت باشه
پاسخ:
مچکرم

ان شاالله 
قسمت شماهم بشه
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۰ ابوالفضل باوفا
سلام. من لینکت کردم ، دوست داشتی لینکم کن
پاسخ:
سلام

ممنون

لینک شدید


سلام.مهم این بود که فقط به یاد خودتون نبودید و این مطلب نشون دهنده ی اینه که دل بزرگی دارید.ممنونم بابت اینکه به نوعی دیگران رو بر خود ترجیح دادید و به یاد ما هم بودید.(به خصوص شهدای گرامی و بزرگان خانواده ی بزرگوارتون رو).پس پاداش زیارتِ به نیابت رو حتماً خواهید گرفت.باید صبر کنید.
پاسخ:
سلام
نه بابا چه دل بزرگی!؟اغراق می فرمایید
هههههعی کارماکه شده فقط صبر...........
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۲۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

چه توقعاااااا
پاسخ:
سلام 

چیه خو دایی خودمه ،دوسدارم بیادبه خوابم!
آخ فدای دل کوچولوی محدثه شم!
عشقم چرا دلت بشکنه، زیارت تو مُهر سبزابی قبول خورده!
مُهر هشتم!
دیگه نگو این حرف رو لطفا!
:)
پاسخ:
آخ چقدتومهربونی!

وای چه قشنگ"مهرهشتم"

چشششم
:))
ما قبول شدن و قبول نشدن رو نمی تونیم تشخیص بدیم

بعضی وقت ها بهمون نشون نمیدن که بازم تلاش کنیم
پاسخ:
اوه ازاین جهت نگاه نکرده بودم!
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۴ خادمة الشهدا
سلام..
زیارت قبول...
آخی..خدا رحمتشون کنه...ان شاالله ک قبول شده :)
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
مرسی آجی
محتاج دعا
علی یارت
همه چیزه این دنیا که به میل ما نیست
تازه برا شما این دنیا و اون دنیا با هم بوده...
پاسخ:
اون که 100درصد!

عزیزی
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۳۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چرا الکی از خودت قضاوت میکنی؟
چرا قبول نشده باشه
چه ربطی به خواب داره؟
ببین اعصابمو خورد کردیا 
:)

بابا امیدوار باش
ان شالله قبول چون به نیت شهدا بوده


پاسخ:
دلت میادمنودعواکنی:)؟!

ان شاالله
زیارت قبول
پاسخ:
مچکرم
شما هم به جنبش letter4u# بپیوندید
سلام به سلامتی برگشتی خانومی
زیارت قبول ممنون بابت دعا گلم 
خب عزیزم دلیل نمیشه چون به خوابت نیومدن زیارت قبول نیست 
ایشالا زودی میان خوابت دعات براورده میشه
پاسخ:
سلام سلامت باشی عزیزم
خواهش می کنم ...

میدونم ولی خب دلموخوش کردم!
۰۵ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۴ عـــطـش ...
سلام
زیارت قبول ...
پاسخ:
سلام

 

سلام

معرفی کتاب + هدیه کتاب هئت مجازی کتاب....

 

 http://heyateketab.blog.ir/post/179

پاسخ:
ممنون
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۳۹ مهندس بهشت
قرار نیست که هر چی تو بخوای همون زرتی بشه تا بفهمی زیارتت قبول شده یا نه این جوری باشه که قرار باشه از طرف مرده ها همش نشونه داشته باشیم که نمیشه
خوشیا
پاسخ:
نزن بابا
اصن من تسلیم !!
سلام
زیارتتون قبول
ان شاءالله که بخوابتون میان ، زیاد غصه نخورید
اصل نیته
یا حق
پاسخ:
سلام
ممنون
خداکنه.....
بله....

حق یارتون....
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۲ سیدمهدی حاجی آبادی
سه علامت برای انسان ریاکار است:زمانی که با مردم باشد با نشاط است و در تنهایی در عبادت کسل است و دوست دارم در هر کاری مورد ستایش واقع شود
امیرمومنان(ع)
پاسخ:
مچکرم 
به به زیارت قبول
سعیکم مشکور زیارتکم مقبول :))) 

والا... 
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۰۸:۳۵ مهندس بهشت
کافیه یکی با من از این بحث عقیده ایا بکنه همین جوری عین تو زود تسلیم میشه
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۰۹ محمد عباسی
سلم ایشالا قبوله بد به دلتون راه ندین
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۳۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
متشکرم
یا علی...
۰۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۶ یک خبرنگار ...
زیارت قبول ...

+ خوشا به سعادتت ...
قسمتِ آرزومندان ؛ ان شاءالله ...
پاسخ:
ممنون
سلام
ممنون از حضورت.
زیارت قبول!
منم به امام رضا گفتم دلم براش یه ذره شده گفتم منم بطلبه نطلبید :(
لابد سرش شلوغه حرمش جای آدونیس نیس! همین الانشم دارم واسش گریه میکنم....دلم برای امام رضا تنگ است....صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...
پاسخ:
سلام
ممنون

وقتش که برسه دعوتت می کنه اونم ازنوع اختصاصی...
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰ آمنه میلان
سلام. زیارتتون قبول باشه.
گاهی اوقات ما خواب می بینیم و بعد از بیدار شدن به خاطر نمیاریم.
گاهی اوقات حتی اگر هم نیان به خواب ما اون حس معنوی خوب رو به ما منتقل می کنن.
اونا هیچ دعا و درخواستی رو بی جواب نمیذارن...
پاسخ:
سلام مرسی

اره این روزاخیلی حس خوبی دارم 

این هفته ام قراره برم شهرستان سرخاک داییام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">