بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۱
بهمن ۹۳

یک عمرتلاش کردم

تاکسی نشکندمراامروزصبح

آیینه کاری های حرم...

چه ساده شکستندمرا....

دریافت

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۱
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

پیام آینه کاری در این زیارت چیست؟
کنار آینه ها آینه روان بودن
:)
به به.التماس دعا
مشهد برای عشق،شروعی دوباره است...
مبارکت باشد (گل)
ممنون محدثه دوست داشتنی. اما متاسفانه نمیتونم لینک کنم چون بلاگفا، بلاگ رو حذف میکنه.
اما مهم رفاقت هست!
شیما رو دعاکن از سقاخانه تا ضریح...
سلام
هوا اونجا خیلی سرده مراقب باشید لیز نخورید
یکی مثل من پیدا میشه همین جور بهتون می خنده :)

به به
التماس دعای ویژه
برای مشکلی سخت وسنگین
یاعلی
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۰۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
دلم حرم میخواد...
:(
منم میخوام :( خوش به حالت
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۲۹ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام

زیارت قبول بانو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">