بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
دی ۹۳

سوال اصلی که خداازماداره ببین چقدشیرین وقشنگه:

کجای بهشت می خوای بری عزیزدلم؟!

2000متری داریم!

2میلیون هکتاری داریم!

خونه نزدیک حسین(ع)داریم!

10تاکوچه اونورترداریم!

سوال اصلی این نیست که می خوای بری جهنم یابهشت.

 مامیگیم فقط جهنم نریم ،هرکجای بهشت شد میریم!!

اینجوری نگیم خدابه غیرتش برمی خوره!

امتحان سراینه که کی بلندهمت تره نه کی بره جهنم،کی بهشت!

قسمتی ازسخنرانی استادپناهیان


دریافت

خدا....

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۳۰)

سلام!
هروقت دوست داشتید مهمون قاطی بال پروانه بشید لطفا زیر نوشته تون آدرس بذارید.درسته بلاگفا بلاگ رو ثبت نمیکنه اما زیر دست نوشته تون آدرسو بنویسید لطفا.
مرسی از لبخند آروم و قشنگ...
بهشتِ بادامی میخوام!!! ( شیطنتتتتتتتتتتتتتتتتتت)
پاسخ:
سلام ولی زیرش بنویسی بازتاییدنمی کنه!
بهشت زیباییست!
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۰۸ میهمان ...

سلام

بهشت بی حسین معنا نداره

پاسخ:
سلام
صدالبته!
چرا دیگه! زیرش قبولش میکنه!
به هرحال یه نشونی بذار که من در آمد و شدهام سردرگم نشم!
ادای احترام!
پاسخ:
نمی کنه نوشتم بازم نکرد!

منوباهمین ادرس لینک کن سردرگم نمیشی!!

پاسخ به ادای احترام!:)
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۶ منور الفکر
سپاس از حضورتان
"خدا به غیرتش برمیخوره"
قشنگ بود...
پاسخ:
سلام
ممنون....
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

نه دیگه!

اگه خونه نزدیک اباعبدالله نباشه اصن نمیایم بهشت!
پاسخ:
سلام
همت کنیدپس!
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۰ # رباتـــ
استاد خیلی خوب صحبت می کنند ها

پاسخ:
بعله
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۲ مسافر88 آرام
اینجوری نگیم خدا به غیرتش برمیخوره...

بهشت همسایه حضرت زهرا علیها سلام که باشیم بهشت معنا دارد

سلام
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام محتاجیم!


۲۸ دی ۹۳ ، ۱۸:۲۱ الهام نظری
سلام
ای کاش که همت خیلی بلندی داشتم
ان شاالله همه بهشتی باشیم :)

 و ممنونم از حضورتون
پاسخ:
سلام
ای کاش!

خواهش می کنم
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۲ ** معتکف**
سلام 

ببخشید لینک ناقصه یا اشتباه است
پاسخ:
سلام

ولی درسته!
خدابا ماست

پاسخ:
معلومه خواهر:)
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۰ mahjobeh modanloo
   سلام
با خبر جدید آپم
پاسخ:
سلام
۲۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
نوشته اش که خوب بود
باقی رو دانلود کنم
حتما خوبه!
سپاس
پاسخ:
اره خوبه:)
خواهش...
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۰:۱۷ خادم الحسن(علیه السلام)
سلام با طرح های جدید بروزم
یارسول الله
پاسخ:
سلام خداقوت
بهشت ارزانی خوبان عالم
بهشت من تماشای حسینه
پاسخ:
احسنت!
۲۹ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۷ سید حسین
سلام
توقعی که ما از خدا داریم ، اگر کس دیگری از ما داشت تا به الان چندین بار ما را ترک کرده بود
خدا ارحم الراحمین است
پاسخ:
سلام

شکی نیست :)
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۴۸ قلم بانو
سلام علیکم
بهتر نیست از احادیثی بهره بگیرید که نیاز به تفسیر نداشته باشد.
امام علی (ع):
اگرزیادبه دیدارکسی بروی،خوشرویی اوکم می شود
میزان الحکمه.ج4.ص299

این حدیث تا حدی نیاز دارد که مقدمه و مؤخره اش معلوم باشد...
1- میزان زیاد و کم بودن چقدر است؟!
2- این حدیث درباره چه کسانی گفته شده؟! مثلا تو اگر هر روز به دیدار پدر و مادرت بروی، نه تنها خوشرویی شان کم نمی شود، بلکه محبتشان افزون می گردد.
3- بله، اگر هر روز ناهار خودت را مهمان کسی کنی، قطعا با تو برخورد می کند.
4- به طور کلی، شرایط، زمان و مکان حدیث باید مشخص شود.
ملتمس دعا
پاسخ:
علیک سلام 
فرمایش شما صحیح
دیگه من گفتم بچه های بلاگ می فهمن :)
چشم ازاین به بعداحادیث کم تفسیر!می نویسم
مرسی ازتوجهت بانوی عزیزم
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

هدف از خلفت همین است دیگر
پاسخ:
سلام

جهت یاداوری بود!
حسین آرام جانم
پاسخ:
خداروشکردرپناه حسینیم 

عالم ازاین بهترپناه ندارد....
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
زیبا بود.
محدثه جان!
اگر لینک میشد که مشکلی نبود!
بلاگفا، بلاگ رو لینک نمیکنه متاسفانه!
مرسی از حدیث دوست داشتنی ات...
پاسخ:
خب می گی چیکار کنیم ؟!

من که دلم می خاداین بلاگفارو بزنم داغون کنم

خواهش می کنم شیمای دوست داشتنی!
دیگر
نه یاس‌های آویزان دیوار همسایه
مدهوشم می‌کند
نه هیچ آواز عاشقانه‌ی دوری
بی‌قرارم
بی‌تو
آن سوی پنجره
برفی سنگین می‌بارد
این سوی پنجره باران...


عبدالحمید ضیایی
پاسخ:
ممنون
سلام و سپاس از پستهای زیباتون
یه خواهش داشتم که لطف کنید نظر برای وبلاگ می ذارید آدرس وبلاگتون رو هم مرقوم کنید تا زودی خدمت برسیم و شرمنده حضور شما نشم
پاسخ:
سلام وسپاس ازنگاه زیباتون!

بلاگفاادرس بلاگ روقبول نمی کنه !وگرنه می نوشتم
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۲۲ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

می گفت به یه صاحب دلی گفتند اگه بین ورود به بهشت و دو رکعت نماز خوندن مخیرت کردند چه می کنی؟
گفت اون دو رکعت نماز را می خونم..
گفتند چرا؟
گفت برای اینکه رفتن به بهشت باعث لذت خودم میشه اما با نماز خوندن، حق مولایم را بجا میارم....

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام ،مومن کجا من کجا؟!!

آری مقصدخداست   نه    بهشت....

علی یارتون
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
خداباماست..


ممنون دانلود کردم.
پاسخ:
خواهش می کنم خانوووم
دو رکعت گربه برای خاطره هایم !
یک قنوت سکوت برای یادت !
دو سجده بی قراری برای عشق بر باد رفته !
یک تشهد برای مرگ دلم . . .

پاسخ:
بسیارزیبا عزیزم ممنون
لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

سلام

 دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

http://baketab.blog.ir/post/46
پاسخ:
سلام
# من هم عاشق محمدم(ص)
پاسخ:
I LOVE MOHAMMAD#
۲۹ دی ۹۳ ، ۲۲:۴۳ محترق الزهرا(سلام الله علیها)
سلام
جدا و بدون هیچ منظور خاصی خوش به حال همتون
که انشاالله بهشتی هستید
دوستان لطفا دعا کنید مارو حداقل تا دم پل بیارن 
ان شاالله با شفاعت حضرت مادر(سلام الله علیها) بعدش حل میشه
آخه من اونقدر ....هستم که تا اونجاهم بعیده بیارنم...
التماس دعا
 
پاسخ:
سلام
بقیه شایدولی خودم فک نکنم!
هممون امیدمون به شفاعت حضرت فاطمه است....
نفرمایید...
محتاج دعا
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۸:۱۳ تب باران
سلام و رحمه الله .  قدر و اندازه هر کسی به اندازه همت او ست. 
پاسخ:
سلام علیک ورحمة الله وبرکاته!
بله!
ممنون از حدیثهات فدات شم 
عزیزمی بعدم منم فکر کنم خیلی دورم:((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">