بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
دی ۹۳

اگه خیلی دوسدارین به اجر شهادت برسین،

 

 

آرزوی شهادت دارین؛دعانکنیدجنگ بشه!

 

 

بریدمثل شهداگناه کنید!!

 

 

گناه کنیم تازمینه شهادت برامون فراهم بشه...

 

 

ولی مثل شهداگناه کنیم نه مثل من نه مثل رفیقامون

 

 

 توخیابون!

 

 

شهیدحسین قجه ای فرمانده گردان سلمان،یه دفترداشت

 

 

هرروزگناهاشوتوش می نوشت.

 

 

یه مدت دفترش دست من بودگرفتم نگاه کردم،

 

 

یه روزتویکی دوخط زیاد نوشته ؛گفتم عجب گناه بزرگی کرده حسین که اینجا نوشته!

 

 

دیدم نوشته :می خوام برم دورکعت نمازبخونم استغفارکنم...ازساعت10تا10وده دقه

 

 

الکی بابچه هاخندیدیم.10دقه وقت خداروضایع کردیم،تلف کردیم!

 

 

......

 

 

اونوخ ما......!

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 12 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۴۲ سید گمنام
ان شاء الله...
کسی می تواند از سیم خار دارهای دشمن عبور کند

 که در سیم خار دارهای نفس خود گیر نکرده باشد

( شهید علی چیت سازیان )

پاسخ:
اوهوم....
۲۶ دی ۹۳ ، ۱۹:۵۱ ی آنتی زایون
سلام بانو
جالب بود. ممنونم
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم عزیز
التماس دعا
بسیار زیبا و خوندنی
پاسخ:
محتاج دعا
ممنون
بین ما و اون‌ها یه دنیا فاصله‌ست انگار! به خاطر همینه که اون‌ها شهید شدن و ما غرق گناه :(
پاسخ:
انگار!
این دفترچه ها فقط دل میسوزونه!!!ما که آدم نمیشیم...
پاسخ:
اگه بخوایم میشیم
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:(

پست خوبی بود!
پاسخ:
ممنون!
؛(((
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۴ "بر ثانیه ی ظهور مهدی (عج) صلوات"
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۸ میهمان ...
سبک زندگیشون تو این دنیا قشنگ بود
پاسخ:
بله...
۲۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

بقول آسد مرتضا آوینی

ما به دنبال شهادتی بی درد میگردیم
غافل از اینکه شهادت را فقط به اهل درد می دهند...
پاسخ:
سلام

هههعی...
۲۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
این عبادت های ما .......
:"(
پاسخ:
:(
منم تصمیم داشتم ی دفتر بردارم ولی دیدم باید صبح تا شب بشینم پاشو گناه بنویسم ....!!!!!!!!
اگه اینطو بوده ایول.... خندیدن الکی... !!
من با یکی از بچه های دوره دبیرستانم ک یوقتایی سالی یبار بیرون میرم بدجور احساس گناه میکنم.. جالبه ک همیشههم قبل از قرارمون خوابای بدی می بینمو تاشده قرارو کنسل میکنم...
* خداجون* ازم بگذره....
پاسخ:
کم کم که بنویسی عادت می کنی...بیشترم به حساب خودت میرسی!!!!
خدارحم الرحمان عزیزم
آره منم ازهمنشینی بابغض ادمااحساس گناه می کنم...وقتی ازکنازشون بلندمیشم خیلی حس یه جوری دارم!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">