بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
دی ۹۳

برایم یک دعاکنید....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

چشم
من کمترین اگر قابل باشم...

پاسخ:
خب بگوچه دعایی می کنی!
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۰ دفترچه رمز
سلام.
دفترچه رمز رو یادتون نره.
منتظر حمایت شماییم.

http://iranapps.ir/app/gameover.daftarche_ramz
--
لطفا از ما خرید کنید و یه پنج ستاره بدید خیلی ممنون
=
در ورژن های بعدی آپدیت می کنیم انشاءا...
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یک دعا فقط؟

دعا میکنم بری کرب وبلا و سرنوشتت اونجا رقم  بخوره البته اگه دوس داشتی....
اگه نداشتی میریم سراغ دعای بعدی :
دعا میکنم همینجا بمونی و سرنوشتت همینجا رقم بخوره ...
باز اگه دوس نداشتی ،
دعا میکنم هرجا خواستی بری و سرنوشتت همونجا رقم بخوره....
پاسخ:
اولی خیلی خوبه

مرسی:)
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۷ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
یادم رفت بگم عاقبت به خیر هم بشی وقتی سرنوشتت جایی ک خواستی رقم خورد...!
پاسخ:
خداازدهنت بشنوه برادر
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۲ میهمان ...
عاقبت بخیر بشید بحق رسول الله ...
پاسخ:
عجب دعایی

ان شالله 

منم این دعاروبراتون می کنم
شب جمعه و دعای کمیل :
الهی! قوّ علی خدمتک جوارحی..

(فکر کنم اگه بخوام این جمله دعایی رو برای شما بنویسمش میشه : قوّ علی خدمتک جوارحها)
:))
پاسخ:
خیلی هم خوب

مچکر
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

الهی امین
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۹ سید حسین
سلام
ان شاءالله که عاقبت بخیر بشید و خوشبخت
یا علی
۱۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۵۴ حدیث سامی
از * خدا جون* میخوام گناهاتو ببخشه و خواته هاتو بهترین کنه و بهت ببخشه...محدثه عزیزم..* الهی آمین*
من همیشه این دعا رو میکنم...
ان‌شاالله خدا کمکت کنه دوستم...

چیزی ندارم که تقدیم دل پر مهرت کنم
تنها می‌توانم تورا به دستان پر مهرش بسپارم...
۲۰ دی ۹۳ ، ۰۹:۰۴ فرهاد بابایی
آنچه را که برای خود می پسندم برای شما هم آرزو دارم.عاقبت بخیری و اینکه آبروتون در این دنیا و اون دنیا حفظ بشه .انشاء الله.
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۸ خادمة الشهدا
سلام عزیزم

محتاج دعاییم :)

ب نظر من از همه مهم تر عاقبت بخیریه....ان شا الله عاقبت بخیرشی گلم
پروردگارا 
خواهرم را غریق رحمت کن 
۲۳ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۳ تک نویسی...
سلام
 الهی عاقبت به خیر بشید....
عاقبت بخیر بشید ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">