بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۷
دی ۹۳

ادم برفی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷
کمی بودن ...

نظرات  (۱۰)

۱۷ دی ۹۳ ، ۱۳:۴۱ فرهاد بابایی
یا اینکه:همیشه حرارت لازم نیست! گاهی از سردی یک نگاه هم میتوان آتش گرفت...
پاسخ:
اینم میشه!

ممنون
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۷:۰۰ نشریه پلاک
جالب بود
اگر به خانه من آمدی ...
برای من ...
ای مهربان چراغ بیاور ...
و یک دریچه که از آن ...
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ...  

"فروغ فرخزاد"
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۸ سید حسین
خیلی وقتها بی توجه ی کاری میکنه که انسان به خودش بیاد و به خودش توجه کنه
پاسخ:
بله..
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ای چه بده این برخورد سرد... البته به جنبه فرد هم ربط داره...
من یبار خیلی سرد برخورد کردم با یکی از دوستام خیلی بی محلی کردم ولی انگار نه انگار :)) تازه کلی ام تحویلم گرفت!
ولی خودم زیاد نمیتونم با برخورد سرد دوووم بیارم
پاسخ:
اتفاقامن چذب ادمای سردی مث خودم میشم
اره والا:(
پاسخ:
:(
چقدر زیباست
آدم های این زمانه در ساختن آدم برفی مهارت دارن...
پاسخ:
ممنون

چه جورم....
۱۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۳ میهمان ...
همینطوره ...
۱۸ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

برخورد سرد از هزار سال برفی تاثیر گدار تره..
سلام
خیلی زیبا بود.
مرسی فراوون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">