بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۵
دی ۹۳

ازخدابرگشتگان راکارچندان سخت نیست

سخت کارمابود،کزماخدابرگشته است...

12365

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۱۵
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

:(
خدا از کسی بر نمی گردد
پاسخ:
....

خوبی عزیزم

فقط داغی

حالیت نیس

پاسخ:
عجب:)

من که حالم خوب است.دوستانی دارم که حداقل روزی یک بار هم که شده،مرا به یاد خدا می اندازند.اگر چه خدا ثانیه ای هزاران بار به یاد من است.

از تو گرچه بگذرم از خود گذشته ام

هرگز گمان نمی برم از من تو بگذری

پاسخ:
خداروشکر....فک کنم بیتی که گذاشتم حرف اشتباهی زده:(
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۶:۱۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام 

خدا خداست

و بنده بنده ...
پاسخ:
سلام

خدای خوبی داریم ...

آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد ...

و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد ...

آری خدای خوبی داریم ...

خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد،

با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد ...



پاسخ:
حرفی باقی نمونددیگه.......
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۸:۴۱ سعید گنجوزاده
سلام ممنون زیبا بود
پاسخ:
سلام

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۱۴ سید حسین
سلام
خدا همیشه هست ، سرجاشه ،
ما ازش دورشدیم و یا در حال دور شدن هستیم  ،
پس ما باید به طرف خدا برگردیم
یاعلی
پاسخ:
سلام کاملا درست فرمودید

یاعلی
۱۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اگه خدا از بندش نا امید بشه بگه بابا این دیگه کیه با کی طرفیم کار خیلی سخت میشه برگشت سخت میشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">