بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۸
دی ۹۳

+

.د.د د و

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۰۷ طوبی محبت

با سلام و خسته نباشید

لطفا از این وبلاگ دیدن فرمایید

http://tobaymohabat.blog.ir/

۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۲ سید حسین
ان شاءالله که بیفتد
پاسخ:
ان شااالله
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۳ ی آنتی زایون
یعنی قرار است خیلی اتفاق خوب بیفتد ؟
پاسخ:
نه همون کمش بیوفته ماراضییم نیازبه خیلی نیس!!
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۳:۵۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
لایک کردم تا قرار باشه اتفاق خوب بیفته !
پاسخ:
مرسی
آخه همیشه عادت کردیم به دلشوره...
پاسخ:
عادتوتغییربده خب عزیز!!
تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است

از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۳۸ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم....
پاسخ:
....
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۱:۵۰ نرگس زهرا
 کاش بیفته :(
پاسخ:
:(
ان شا الله بیوفته 
ما هم  شیرینی بیوفتیم:)
پاسخ:
معلومه ازون بچه زرنگاییا !!!
9 دی انقلاب سوم بود...

استاد پناهیان:

ما دو انقلاب را پشت سر گذاشتیم و این شاید انقلاب سوم باشد.
 انقلاب اول ضد استبداد بود که از سال چهل و دو تا پنجاه و هفت یعنی پانزده سال طول کشید.
 انقلاب دوم ضد استکبار بود که با تسخیر لانه ی جاسوسی آغاز شد و به همان میزان طول کشید.
و انقلاب سوم مبارزه با استعلاء است. برتری جویی و اشرافی گری در زمینه های مختلف سیاسی٬ اقتصادی٬ مدیریتی و ...
مهمترین آسیب برای افراد کم ظرفیت در جریان انقلاب بوده و این برتری جویی و استعلاء مقدمه ی فساد است.
 انقلاب چهارم انشاالله٬ انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) خواهد بود.
پاسخ:
ان شاالله
۰۹ دی ۹۳ ، ۰۸:۳۱ طوبی محبت
سلام خیلی ممنون که وبلاگ منو لینک کردید
و اینکه خیلی خوشحال شدم که شما هم این عالم بزرگوار رو می شناسید؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام خواهش می کنم 

اره خب!خیلیامیشناسن....
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۲۱ فدیناه بذبح عظیم
پ ن پ بایدم باشم خو:)
پاسخ:
بعله دیگه...:))
۱۰ دی ۹۳ ، ۰۹:۴۹ از تبار باران
این همه اتفاق خوب اطرافمون میفته !
پاسخ:
خب اطراف شمانه ما!!!:)
۱۰ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۳ از تبار باران
فعلا که شما داری عمه میشی ،
اگه من بودم با همین موضوع تا چند ماه بعد از به دنیا اومدنش ، انقدر سرگرم میشدم که اتفاقی رو بد ندونم .
پاسخ:
اون که بعله هروقت به یادش می افتم کلی ذوق می کنم!:)



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">