بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۶
دی ۹۳

گاه در زندگی موقعیت هایی پیش می آیدکه انسان بایدتاوان

دعاهای مستجاب شده خودرابپردازد!


ذزذزذزذ

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

۰۶ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۹ سید حسین
سلام
به این حرف خیلی اعتقاد دارم ،
متأسفانه چند باری تجربه شده ...
انسان خواسته یا ناخواسته بی آنکه کمی تعقل کند از خدا چیزی میخواهد که خود بشر از سود و زیانش آگاهی ندارد .
پناه بر خدا ،
در پناه خدا باشید
پاسخ:
سلام منم تجربه اش کردم.....
۰۶ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تاوان شاید کلمه خوبی نباشه البته به نظر من 
ولی واقعن حق 
پاسخ:
مثلابگیم نتیجه!
آی گفتییی....
دقیقا این تاوان حس کردم تو زندگیم:(

مقاله ای در باب خودکشی شمس


با نظرتان در آن سهیم باشید

و بدانید که شمس هرگز نباید فراموش شود


یا علی

سلام
با مطلب "سوال" به روزم.
شماهم دعوتید.
بالاخره هر چیزی خرجی داره
پاسخ:
آهان..بله خب
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۱:۱۳ منتظر گمنام
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با سلام و احترام


صیحه آسمانی

از علائم حتمیّه امام زمان(عج) « صیحه آسمانی » است، یعنی

شنیده شدن فریادی از فضـا ، امام صـادق علیه السلام فرموند:

« حضـرت قـائـم (عج) در مکـه داخل شود و در جانب خانه کعبـه

ظاهر گردد وچون آفتاب بلند شود از پیش قرص آفتاب منادی ندا

کند ( و همه اهل زمین و آسمان بشنوند): ای گروه خلائق آگاه

باشید که این مـهـدی آل محـمّـد ( صلّی الله علیه و آله و سلّم)

است. او را به نام و کنیه جدّش رسول خدا صلّی الله علیه و آله

و سلّم یاد کنید». اللهم عجل لولیک الفرج

..........................................................

خدا کند که بهار رسیدنش برسد

شب تولد چشمان روشنش برسد

چو گرد بر سر راهش نشسته ام شب و روز

به این امید که دستم به دامنش برسد

هزار دست پر از خواهشند و گوش به زنگ

که آن انارترین روز چیدنش برسد

چه سالها که درین دشت ، خوشه چین ماندم

که دست خالی شوقم به خرمنش برسد

بر این مشام و بر این جان چه میشود یارب!

نسیمی از چمنش بویی از تنش برسد

خدای من دل چشم انتظار من تا چند

به دور دست فلک بانگ شیونش برسد؟

چقدر بر لب این جاده منتظر ماندن؟

خدا کند که از آن دور توسنش برسد

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
مگه خدا دعایی که به ضررمونه رو مستجاب میکنه؟؟؟
فکر نکنمااا
پاسخ:
ولی شایدبراورده کنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">