بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۱
دی ۹۳

امامی که ازاعمالمان راضی نباشد

نمی توان رضاخواند.....


تلاتلفغ

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
کمی بودن ...

نظرات  (۱۷)

بیماری و پاک شدن و درمان


۴٢ - و انسان ، خاک ناپاک است که یا با آب پاک می شود و یا با آتش . یا در بھشت و یا دوزخ .
۴٣ - آنکه تسلیم رنج و بیماری می شود بسوی آب ھدایت می شود که خود فرمود که عرش او بر آب است . و این بھشت اوست .
۴۴ - و اما آنکه برعلیه بیماری و رنج می شورد و به مبارزه برمی خیزد بسوی آتش رانده می شود که قلمرو دوزخ است که بیماری و رنج را که کارگاه اخلاق و خلاقیت و خلق انسان الھی است تبدیل به عذاب می کند . و این اخلاق و خلقت دوزخی انسان است . و اینست که بقول قرآن کریم چون عذاب فرود آید کافران ایمان می آورند ولی این ایمان از عذاب نمی کاھد . یعنی به ھستی ایمان می آورند و باور می کنند که نابود شدنی نیستند و لذا می فرماید : بنگر که چگونه کافران بر آتش دوزخ صبورانه می سوزند .
۴۵ - کافران با گریز از رنج و بیماری که بلا و نعمات است بسوی عذابھای دوزخی می روند .

 

از کتاب " پدیده شناسی عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی ص 43

http://afarinesheerfani.com/Uploads/afarinesheerfani.com/CMFiles/522014_553AM_padideshenasieerfani.zip

۰۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۹ خادمة الشهدا
دو هفته ایست ظرف نباتمان خالیست
چای میخورم و حسرت خراسان را...
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۵ نرگس زهرا
 منم حرم درمانی میخوام ...

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
۰۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۶ پسر انسان
ما داراترین گدایان عالم...
۰۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۷ سید گمنام
بخوان مرا...
سلام

شهادت حضرتش بر شما تسلیت....

***
عیون أخبار الرضا علیه السلام ـ به نقل از حسن بن جَهْم ـ :

 از امام رضا علیه السلام پرسیدم : فدایت گردم ! خوش دارم بدانم که نزدت چه جایگاهى دارم . 
حضرت فرمود : «نگاه کن که من چه جایگاهى نزدت دارم [که جایگاه تو در نزد من نیز مانند آن است]» .

عیون أخبار الرضا علیه السلام : 2 / 50 / 192و...
برای ولادت امام رضا مشهد بودم لیاقت نداشتم امروز اونجا باشم چقدر دلم هواشو کرده :(
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۳:۳۹ سید حسین
سلام
اون چند روزی که تو مشهد بودم ،
یکی از بهترین روزهام بود
موید باشید
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۰ انسان مجازی
قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون صحن سرای حرمت امام رضا
قربون لطف وصفای حرمت امام رضا

السلام علیک یا امام الرئوف
التماس دعا
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۶:۲۰ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
واقعا حرم درمانی جواب میده..من تجربه کردم.

ان شاالله روزیتون بشه زیارت///////@

امروز به عشاق حسین، زهرا دهد مزد عزا

یک عده را درمان دهد، یک عده بخشش در جزا

یک عده را مشهد برد، یک عده را دیدار حج

باشد که مزد ما شود، تعجیل در امر فرج

حلول ماه ربیع الاول مبارک



دعا کن امام رضا یه فکری به حال این دل بیمار منم بکنه دوستم :(
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۰۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خدایا شکرت که امام رضا رو به ما دادی....
این لطف خیلی خیلی بزرگیه....
وسیله ی بازگشت و قبولی توبه ـَس امام رضا!

بخند هرچندغمگینی

ببخش هرچند مسکینی

فراموش کن هرچند دلگیری

زیستن اینگونه زیباست

بخند وفراموش کن

هرچند میدانم که آسان نیست

۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۵ همسایه کریمه
محبوب رضاست هر که دل ریش است...
برگشتیم
متأسفانه زنده...
پاسخ:
ب سلامتی
زیارت قبول....
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۴۹ حدیث سامی
سلام دیر شده هم تسلیت میگم
 کاش منم برسه یروزی ک حرم درمانی کنم تا حالا مشهد نرفتم... :(
پاسخ:
سلام
واقعا؟؟
برات دعامی کنم هرچه زودترنصیبت بشه خانومی...
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۸:۵۳ masoumeh accountant
سلام.وبلاگت عالیه.به دل میشینه.خسته نباشی.
پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">