بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۳
آذر ۹۳

سلام من بسیاااارخوشحالم ودارم ذوق مرگ میشم...

باورم نمیشه  چیزی که اصلن فکرشم نمی کردم 

به این زودی اتفاق بیوفته 


خدایاااباورنمی کنم دارم عمه میشم.....


بهترین خبرزندگیم بود..الهی قربون پسرکوچولومون بشم

جالب اینجاست من عاشق نی نی پسرم بچمونم پسره.!

ازشدت خوشحالی به همه دوستام اس دادم:)


خدایاشکرت....


دارم به اسمش فک می کنم البته به من زیادمربوط نیس

زن داداش عزیزم بایدانتخاب کنه امابراپیشنهادبهش میگم 

شماهم کمک کنیدلطفا....مثلایاسین سیاوشی!

یه چیزی که یه فامیلیمون بیاد...




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
کمی بودن ...

نظرات  (۲۴)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ از تبار باران
سلام 
مبارک باشه 
فامییتون چی هست ؟

پاسخ:
سلام

ممنون خانومی

سیاوشی دیگه!
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۵ انسان مجازی
سلام

تبریک میگم خدا برای خانواده تون نگهش داره
پاسخ:
سلام

ممنون ...
به سلامتی
برا ما هم یه دفعه بود
مبارکه عمه خانم
پاسخ:
ممنون...
داداشم اینایه دفعه خبردادن ،طفلیاروشون نمیشده!
نمـــــیـدانــــی،

چه دردی دارد !
وقـــتـی ..
حــــالـم ..
در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!
۲۴ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
تبریک میگم عمه شدن فوق عالیه ان شالله عاقبت بخیرباشه
پاسخ:
مرسی

خیلی حس خوبیه....
سلام.ایشالا که سلامت به دنیا بیاد و قدمش مبارک باشه و پر برکت.منم پیشنهادم "سبحان "هست:)
پاسخ:
سلام ان شاالله 

پیشنهادتون به زن داداش خانوم داده خواهدشد!
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۱:۵۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام بهت تبریک میگم
ان شاء الله خوش قدم باشه!
اگه دختر بود خیلی اسم های مختلفی رو میشد پیشنهاد داد.
پسر یکم سخته اسم پیدا کردن،
ولی همین پیشنهاد خودتون نظر منم هست.
پاسخ:
سلام ممنون
آره ولی پسره فداش بشم...
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۳:۰۷ محمد عباسی
مبارک باشه تبریک میگم
پاسخ:
ممنون
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۷:۲۶ خادمة الشهدا
واااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم مبارکه...ب سلامتی ان شاءالله
کاش ب عمه اش بره این گل پسر :*

+ یاسین خیلی قشنگه...صدرا هم....
پاسخ:
وااااااااااااااااااااای مرسی خانوم خانوما!!

اگه به عمه اش بره که دیگه واویلااااااا:)


به سلامتی ...

ان شاء الله صالح و سالم باشند 

اسم خوب هم از وظایف پدرو مادره و خوبه که اسمی دینی باشه
پاسخ:
ممنون
ان شاالله
بله منم همین نظررودارم....
سلام
تبریک عزیزم!
به سلامتی. همیشه خوشحال باشی گلم...
قدمش خیر باشه براتون
سیاوش سیاوشی :)
پاسخ:
سلام ممنون خانومی.....

اینم جذابه:)

حالااکثردوستام به من میگن سیاوش!
هیچ چیز اشکان نمیشه:))))
خدا برای برادرتون حفظش کنه 
راسی من جاتون بودم از یه طرف هم نگران میشدم چرا عمه شدم:)
اپدیتم با اولین عکس ارسالی
پاسخ:
اصن تعریف ازخودنباشه ها!!؟

ممنون

نگران نیستم که هیچ خوشحالم هستم بیچاره عمه ها اسمشون بددررفته!:)
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۲ وبلاگ شمس
سلاااااااااااااااااام
تبریک می گم عزیز دلم.
من عاشق این دو تا اسم هستم
امیرعلی، محمد طه
بازم تبریک میگم من هم براتون خوشحال شدم.
راستی بروزم بیا عزیزم
بیا عمه خانم

پاسخ:
سلااااااااااااام ممنونم عزیزم!

چقدمزه میده یه نفرعمه صدات کنه!
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ نرگس زهرا
سلام به سلامتی عزیزم
ان شا الله قدمش خیر باشه
من خودم اسم محمد طه و محمد یاسین رو خیلی دوست دارم
( کنار گذاشتم برای پسر خودم در آینده :) )

همیشه شاد باشی :-*
پاسخ:
سلام مرسی خانومی..
هردوتاشم قشنگه حالاببینیم زن داداش گرامی چی انتخاب می کنن!

۲۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۰۱ خانم معلم
عمه خانم مبارکه (:


پاسخ:
ممنونم:)
سلام.راستی یه توصیه که هم تجربه شده و هم از دیدگاه علم روانشناسی اثبات شده.از اسمهای دو سیلابی مثل امیر علی یا موارد مشابه حتی الامکان استفاده نشه.چون بچه رو در آینده دو شخصیتی میکنه.درسته که خانواده ممکنه اسمشو کامل صدا کنن اما دیگران و جامعه ممکنه در صدا کردن و خطاب کردنش ناقص عمل کنن که این بعدها مشکلاتی براش بوجود میاره.مثلاً یا میگن علی یا امیر...خُب چه اشکالی داره مثلاً هموم علی باشه که حسنه هم داره.گذاشتن اسامی اهل بیت بسیار فرخنده و موجب برکته.البته یه نکته هم هست که اگه این اسامی مقدس رو بر روی بچه ها بذاریم حق تنبیه بدنی اونها رو به هیچ وجه نخواهیم داشت....
پاسخ:
سلام ...ممنون ازتوصیه تون!
حالاجداازاسم بچه هادست مامانت هستن نبایدتنبیه بدنی کرد..
سلام
تبریک میگم
خدا حفظش کنه
همیشه شاد باشی
یا علی
پاسخ:
سلام 
ممنون
علی یارت...!
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۷ حدیث سامی
آخی...
چ جالب منم بچه پسرو بیشتر از بچه دختر دوست دارم...
منم  3 روزه پسردائیم ب دنیا اومده هنوز اسم نداره :)

پاسخ:
من خیلی پسردوسدارم:)

خب زودتربزاریدبراش دیگه!
۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۲ عطار کوچولو
 خیلی هم خوب،
 پربرکت باشه ایشالا!

 (محمد)صابر !
پاسخ:
ممنون

خوبه!
زنده باشه و با عزت زندگی کنه عمه ی مهربون...
چرا که نه لینک شدید
۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۳ Mohammad Eskandari Khosrowshahi
سلام
وبتون عالیه 
از وبلاگ مت هم دیدن فرمائید.



ای جانم مبارک باشه 
وای منم سه ماه دیگه عمه میشم و میدونم مثل خودم خیلی ذوق داری
دیدی هی میگفتی دوست داری عمه بشی 
حالا خدا دعاتو براورده کرد 
خیلی خوشحالم برات 
پاسخ:
خوش به حالت براتوزودتره!واسه من 4ماه دیگه!!

ازخداممنونم....
۳۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

مبارکه

"باشد تا رستگار شویم"
۰۸ دی ۹۳ ، ۱۰:۵۰ از تبار باران
  نام های پیشنهادی من :
حسین ، صدرا ، سروش ، سحاب ، یاسین ، محمد پارسا ، پارسا و ...
پاسخ:
دیگه انتخاب کردن!!!
سپهرمیخوان بذارن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">