بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۸
آذر ۹۳

bbmmnvmhv

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۵ خرید ملک در ترکیه

خیلی خوب و عالی بود

۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۲۷ انسان مجازی
+
۱۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۰ وبلاگ شمس
سلام
جمله پر مغزی بود.

پاسخ:
سلام
بله...
ای جانم 
یعنی عاشق پستهاتم همه چی بجا هم عکس هم نوشته هم شعر
مرسی عزیزم 
پاسخ:
مرسی عزیزم لطف داری

(: البته منظورم از این لبخنده این نبود که با من بودیدا.منظورم این بود که خوشحالم که هنوزم از این مردا هست!

پاسخ:
بله......ممنون
۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۱:۳۲ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلام یعنی چی میتونه با خیال راحت زن باشه؟
یه توضیحی میدی؟
پاسخ:
سلام 

یه حس درونیه نمیتونم توضیحش بدم....!
خوبه که هستن...
پاسخ:
اوهوم.....
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
اینا کاراکترای انیمیشن  Up هستن؟
پیر مرده شبیه up هست ولی دختره شبیه من نفرت انگیزه!
پاسخ:
بله....

چرادختره نفرت انگیز؟؟؟؟
سلام
تشکر بزرگوار
شما هم لینک شدید
حداقل خوبه از این مرد ها هست 
جمله قشنگی بود ...
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ حدیث سامی
وااااای...واقعا منم همیشه با خودم همینو میگفتم خیلی خوبه یکی حرفتو بزنه...

پاسخ:
آره خیلی خوبه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">