بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۵
آذر ۹۳
هیچ چیزی بدترازخوددرگیری نیس!
اینکه آدم کلافه باشه اماندونه برای چی.....
خیلی بد ه اینجوری باشی وکسی نباشه که
بفهمتت....نه اینکه بی کس باشی ..نه...
بنظرم اگه کسی نباشه که مثل خودت باشه 
ودرکت کنه ینی تنهایی.....!
واین خیلی قشنگه که فقط خدامیتونه آرومت کنه...
ودلت خوشه دراینده ای نزدیک مهمون امام رضایی....
چه صفایی داره ...
....
....
....
حالایه سوال شماوقتی به خوددرگیری!دچارمیشیدچیکارمی کنید؟
اصن خوددرگیریای شماازچه نوعشه؟!

عکس نوشت:

ز ریبلیل
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۵
کمی بودن ...

نظرات  (۹)

قوانین من در آوردی که فقط می تونه خودم را از این حالت در بیاره ...

پاسخ:
مثلا...

بگذار

نگاهمان

در عصری پاییزی

وقوع یک حادثه باشد

تا حافظه ی این شهر

لبریز از

حادثه ی عشق شود

 

 

نیلوفر ثانی

پاسخ:
ممنون
من وقتی نمیدونم چی شده و ربرای چی ناراحتم هی تو ذهنم میگردم برای چی.به قول خودت هیچکس نیست که اون لحظه ادم درک کنه فقط خودشو و خدا.من اون لحظه هی با خودم ور میرم که برای چی ناراحتی اخه مگه ارزش داره از این حرفها میزنم تا اروم شم یا گریه میکنم 
یا کاغذ خورد میکنم یا مینویسم 
پرحرف شدما:)
پاسخ:
نیمی ازکارهای منوانجام میدی...

نه باباعزیزم:)
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

وقتی دچار خود درگیری می شوم

بهترین راه اینکه "درگیر" بشوم دیگه ...

وگرنه خود درگیری دیگه نیست!
پاسخ:
سلام

خسته نباشید......
سلام

 فرا رسیدن روز دانشجو را به شما صمیمانه تبریک می گویم....



http://zareh.blog.ir/post/636
پاسخ:
ممنون ماهم به شما!!!
پیشگیری بهتر از درمان است 
باید به سمتی حرکت کنیم که با خودمان مانوس شیم نه درگیر 
پاسخ:
بله...
۱۶ آذر ۹۳ ، ۲۱:۵۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
به نظرم خود درگیری مثل حساسیت میمونه باید بذاری دورش طی بشه ، راه قطعی که زودی خوب بشه فک نکنم داشته باشه ولی، اگه بری ظرف های نهار یا شام رو بشوری خیلی بهت کمک میکنه !
اول سعی می کنم خودم رو با یه چیز مشغول کنم، اگه نشد می‌رم بیرون و حسابی قدم می‌زنم، اگه نشد می‌رم تو اتاق و یه آهنگ غمگین می‌ذارم و گریه می‌کنم ولی این دفعه حتماً میشه :)
یک تحقیقی درباره ی روان شناسی اعداد کنید
و خودتان یک قوانین با آنها بسازید


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">