بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۴
آذر ۹۳

بنویسیدکه اجازه صادرنشد.

بنویسیدکه آقامرانخواست،

مرانخواندند...

بنویسیدکه ازنجف تاکرب وبلا

عاشق برای باریدن برغربت جاده زیادبود

وانگارجایی برای من نبود....

بنویسیدکه شیرینی زیارت باپای پیاده روزیم نبود...

....نشد....

آنقدراززبان این وآن این جاده راباچشم دیده ام

که دیگردلم قدم به قدم جاده رامی شناسد.

آری!

انگارقلبم درقفسی سخت اسیراست

واسارت دراین قفس بودکه به من اجازه ی 

پریدن نداد...

وگرنه آقای من کجاودل شکستن کجا!؟

مینویسم تایادم بماندکه دیگربرمیله های 

قفس نیافزایم.

به امیداینکه سال بعد....

اربعین،کربلای ارباب...

وحالاباامیدی دوچندان زیرلب زمزمه می کنم:

اگه اجازه بدی اربعین بیام آقا...


فعفعغکئنک


مشق شب:


یامهدی
یامهدی
یامهدی
یامهدی

.

.

.

چه کنم؟

حرف دگریادنداداستادم....


rtbhtyn


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

با همین سوز که دارم بنویسید حسین

هرکه پرسید ز یارم بنویسید حسین

ثبت احوال من از ناحیه ی ارباب است

همه ی ایل وتبارم بنویسید حسین

هیچ شعری ننویسید به روی کفنم

با گل تربت یارم بنویسید حسین

هرکه پرسید چه دارم دگر از دار جهان

همه ی دار وندارم بنویسید حسین

خانه ی آخرتم هست قدمگاه حبیب

به روی سنگ مزارم بنویسید حسین

سلام دوست من

حلال کنید

جانا سخن از زبان ما میگویی..

سلام. اجازه بازنشر میدید؟
پاسخ:
سلام بله حتما....
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۰ وبلاگ شمس

 

آقـــا اجـازه ! دلــــــزده ام از تمـــــام شـهر


بی تــــو دلـــ♥ـــم گرفته ازایـن ازدحـام شــهر


آقـا اجـازه! دست خودم نیــست خســـته ام


در درس عشــــ♥ـــق من صـفِ آخـــــرنشسته ام


در این کلاس ، عاطــــــفه معنــــــا نمیـدهد


اینـجا کـسی بـرای تـــــو برپـــــا نمیــــــدهد


آقـــــــا اجــــازه ! بغـــــض گرفتـه گلویمان


آنقـــــــدر رد شدیم که رفـــت آبرویمان

پاسخ:
باشدحسین کرب وبلامال خوبها

یک مهرتربت ازتوبرایم کفایت است....
۱۴ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۱ وبلاگ شمس
سلام
انشاالله بزودی زود قسمتتون میشود این دل با صفا و این همه شوق بی جواب نمی ماند انشاالله.
پاسخ:
سلام..........

هههههههههههععی............

معلوم نیس درزندان کدام گناه اسیرم.....
دلم
اگر برای “تو” تنگ میشود
ببخش!!
روزم،اینگونه قشنگ میشود!

آقا جان التماس دعا
یعنی اگر فردا ظهور کند با چه رویی بهش نگاه کنیم:((
این همه گناه ........
۱۵ آذر ۹۳ ، ۰۰:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چی میشه گفت؟

:(
ان‌شاالله که قسمتت بشه عزیزم!
سلام باکی الحسین ....
 این دعوت نامه ای است به صرف نوشیدن جرعه ای ... 
------------------------
از خون تا خاک ...
ان الصلاة...
خدایا شنیده ام که...
از نگاه تا گناه ...
زرنگی یعنی ...
امر ولی...
یه نصفه لیوان آب ...
دلم آرام بگیرد ...
معبر + دانلود
شلمچه ....
شاید دیگر برسد ...
اهل نا اهلان...
صدور انقلاب
ما امسال هم نخواهیم رفت ...
هفتم صفر .... کدام نقل درست است، روز ولادت امام موسی کاظم(ع) یا شهادت امام حسن مجتبی(ع)؟
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم...
شهید پروری
یک داستان از دوستان
گویند قافله ای در راه است ...


nishtar.ir


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا
nishtar.ir

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۱۴ فرهاد بابایی
انشاء الله.از صمیم قلب زیارت حرم مطهرشان را برایتان آرزومندم.
یاحسین علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">