بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
آبان ۹۳

پشت هرآدم موفقی یه اینترنت قطع شده هست!!!


رالتلغتفغت

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۲۱)

:))

ممنون
۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۴ آشنای غریب
احسن
۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۲۸ تک نویسی...
+++++++
سلام
شما رو درک میکنم ،
دقیقا حال و روز منه :((
پاسخ:
سلام...

چی حال وروزمنه؟؟؟
مطمئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست دارد
چون در هر بهار برایت گل می فرستد و هر روز صبح آفتاب را به تو هدیه می کند .به یاد داشته باش که پروردگار عالم با این که می تواند در هر جایی از دنیا باشد قلب تو را انتخاب کرده و تنها اوست که هر وقت بخواهی چیزی بگوئی گوش می دهد .
پاسخ:
ممنونم
باروضۀ حسین نفس تازه می کنم ؛

وقتی هوای شهر نفس گیر می شود ...
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۰ همسایه کریمه
جالب بود
در خدمت هستیم
۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۵ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
قبلش یه همسر خوبه بعدش یه اینترنت قط شده!
البته نقش امتحانات رو دست کم نگیرید
دقیقا :) + یک گوشی خراب :)
ه
اینو کاملا موافقم :)
آدم موفقِِ پاک.
پاسخ:
ینی کسی که نت اره ناپاکه!!!؟
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۲۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

آی گفتید!!!!
پاسخ:
سلام
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۴:۵۹ محمد عباسی
ای بابا
۰۱ آذر ۹۳ ، ۱۵:۵۸ ღ فاطمه ღ
خخخخ!!! واقعاً!!!
می گم چرا هر کی به من می رسه میگــ موفق باشی !

پاسخ:
خخخ
سلام اره والا من نت نداشتم خیلی خوب بود به همه کارهام میرسیدم 
پاسخ:
سلام خااانوم نبودی جات خالی بود....
:)
گفتن بهترین راه هدایت جوانان به سمت مساجدچیست
جواب دادن نصب واااای فااااای
پاسخ:
:)
قطعا!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">