بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۴
آبان ۹۳

اگرسربه زیرباشی می گوینداحمق است.

اگرغمگین باشی می گویندعاشق است.

اگرمالت راباحساب خرج کنی می گویندخسیس است.

اگردست ودلبازباشی می گویندولخرج است.

اگرخوش لباس باشی می گویندژیگول است.

اگربدلباس بپوشی می گویندشلخته است.

اگردیرزن بگیری می گویندمردنیست.

اگرزودزن بگیری می گوینداتیشش تنداست.

اگرفقیروبی پول باشی می گویندبی عرضه است.

اگرپولدارباشی می گوینداهل زدوبنداست.

اگربی قیدباشی می گویندلات آسمان جل است!

اگربخندی می گویندهمیشه نیشش بازاست.

اگراخم کنی می گویندبداخلاق است.

اگرخوش سروزبان باشی می گویندچاخان است...!


ای بابا هرکاری کنی  یه چیزی می چسبونن به آدم!!!

من که تصمیم گرفتم هرجوری دلم میخادزندگی کنم هرکی

هرچی میخادبگه!همینیه که هس...!!والا...


عکس نوشت:


غاغفتفتیف


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۲)

۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۳ خادمة الشهدا
:(
پاسخ:
چراناراحت؟
هر کی یه جور دلش خوش می شه دیگــ
بزار انقدر بگویند تا زبانشان مو در بیاورد :)
پاسخ:
چشم!
بسیار زیبا
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اونه می نویسمُ و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه

 
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

خدا رحمتش کنه مرتضی پاشایی رو
پاسخ:
وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم

روحش غرق رحمت بشه ان شاالله

+++
عکس بالای وبت  خیلی قشنگه


پاسخ:
ممنون

چشمات قشنگ می بینه عزیزم...
۲۵ آبان ۹۳ ، ۰۹:۳۶ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
آی گفتی...

بهتره برا خودمون زندگی کنیم نه مردم!
پاسخ:
اوهوم......
منم خیلی وقته این تصمیم رو گرفتم :)
باید فقط خدا مد نظر آدم باشه همین و بس!
پاسخ:
بعله:)
سلام

جالب بود هدر  زیبا شده

چسم اسم نو هم مبارک
پاسخ:
سلام 

ممنون
۲۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
بیتفاوت بودن خیلی مهمه !!!
سلام
به منم بسر
اره والا 
به نظرم ادم باید خودت باش مگه چند بار فرصت زندگی داریم که بخوایم بخاطر نظر دیگران خرابش کنیم
پاسخ:
اوهوم...
۰۵ دی ۹۳ ، ۱۵:۴۷ حدیث سامی
آخی قربونش برم خودم تنهایی....* خدا* رو میگم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">