بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۱۳
آبان ۹۳
نرفتم کربلا،

اماشنیدم عالمی دارد.....


فغعتغنغنعم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
کمی بودن ...

نظرات  (۱۸)

 غروب بین الحرمین باید زیباترین نقطه عالم باشد ...
 :(

ان‌شاالله که به زودی قسمتت می‌شه گلم

گفتم دل و دین بر سر کارت کردم

هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا :تو که باشی که کنی یا نکنی

این من بودم ،که بی قرارت کردم 

 

                                            مولانا

ایشالا شما هم دعوت میشید.نگران نباشید.
یاحسین
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۱ محمد عباسی
بیابان هم که باشی با حسین باشی اباد می شوی
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۸ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی

یازین العابدین

ماراببخش که آنجا نبوده ایم

ای امتداد زخمهای پهلوی مادرت


قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: 
کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا... 
این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد....

شهید سید مرتضی آوینی...برگرفته از کتاب فتح خون
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۸ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خدایا قسمت این خواهرمون کن بره کربلا و بیاد ...
آمــــــــــــــــــــــــــــین!
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۴۹ خادمة الشهدا
بیچاره اونکه حرم رو ندیده
بیچاره تر اونکه دید کربلاتو...
.....
تو راه برگشت از کربلا همش این مداحی رو گوش میدادم...
ان شاءالله ب زودی قسمتتون شه خواهری...
التماس دعا
یاعلی

از دو چشم یاس می خوانم بیا

شعری از احساس می خوانم بیا

نیستم لایق به دیدارت ولی ...

روضه ی عباس می خوانم بیا

ان شاء الله قسمت همه اربعین با پای پیاده...
ما هم نرفته ایم
دعایی
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

ان شالله زیارت با معرفت
خدا قسمتت کنه عزیزم

پاسخ:
انشااالله
۱۸ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۹ از تبار باران

منم نرفتم

پاسخ:
انشاالله باهم بریم
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۹ محمد محمدیان
اجرکم عندالله
پاسخ:
فی امان الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">