بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۰۴
آبان ۹۳

غاغع

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
کمی بودن ...

نظرات  (۱۴)

عجب
کلا دوست داری بری همه جارو بگردی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۶ خادم الرضا
میخانه منتظر قدوم شماست
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۷ خادم الرضا
حق
برای همه دعا کنید که اربعین حرم باشند
اروزی همه هستش اونجا برند ان شا الله به ارزوت برسی رفتی اونحا باید منم دعا کنیا
التماس دعا ؟؟یا الماس؟؟:|
اپدیتم
ان شا الله ... 

اللهم الرزقنا کربلا .. 
انشاء الله
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
دعا کنید من عاشورا حرم باشم.
ان‌شاالله...
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۰ سیدعلی میرسعیدی
همه جا همین جاست
همه جا کربلاست
انشاالله

ان شاالله
انشالله
..
اما حدیثی شنیده ام که هرجا اسم و یاد من باشد حرم من است
(نقل به مضمون)
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۶ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
منم میخوام
یادم نمیره پارسال ....

بای خودمو خفه کنم فکر کنم
اینجوری شاید جوازشو بم بدن.
ان شاء الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">