بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۳۰
مهر ۹۳

jklhh

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
کمی بودن ...

نظرات  (۱۳)

منم میخوام :(
یا حسین

 ...
چیز هایی می خواهیدا!
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۶ خادم الرضا
هو أقرب إلیک من حبل الورید
فقط کافیه بهش اعتماد کنی
میخانه منتظر قدوم شماست
دعوتید به مهمانی عیسای اهل بیت
یا حق
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۱ از تبار باران
کاش وجود داشت ...
می خواهم و معشوق و زمانی و مکانی
او باشد و من صحبت اغیار نباشد
منم همینطور ولی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر یکی از این دوستا دارم:)
سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد...
۰۲ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۰ ღ فاطمه ღ
وااااااای دقیقا :(
منم میخوام ولی نیست که نیست
امیدی بر جماعت نیست میخواهم رها باشم
اگر بی انتها هم نیستم بی ابتدا باشم
چه می شد بین مردم رد شوی آرام و نامرئی
که مدتهاست میخواهم فقط یک شب خدا باشم
اگر یک بار دیگر فرصتی باشد که تا دنیا -
بیایم دوست دارم تا قیامت در کما باشم
خیابانها پر از دلدار و معشوقان سردرگم
ولی کو آنکه پیشش میتوانم بی ریا باشم ؟
کسی باید بیاید مثل من باشد، خودم باشد
که با او جای لفظ مضحک من یا تو، ما باشم
یکی باشد که بعد از سالها نزدیک او بودن
به غافلگیر کردنهای نابش آشنا باشم
"دلم یک دوست میخواهد که اوقاتی که دلتنگم
بگوید خانه را ول کن بگو من کی، کجا باشم؟"
۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۹ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
در خطاب  به ذره  :
سال ها دل طلب جام جم از مامی کرد
یعنی سال ها از مامی طلب جام جم میکردیم...

۰۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
دوستی نیس که بشه بش اعتماد کرد والی من خودم براش این مدلی میشدم...
اینو وقتی فهمیدم که یکی از بهترین دوستام ، چهره ی دیگشم نشونم داد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">