بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۷
مهر ۹۳

به افق خـواهـم رفـت

کلبـه ای خـواهم سـاخت

به تو نزدیـک تر شـاید

این سـراپرده ی تـاریک

نه جـای من و تـوست. . .


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
کمی بودن ...

نظرات  (۱۰)

به افق رفتن پیش کش...
افق را ببین
@@
هم شعر خوشگله.هم عکسه.کاشکی واقعاً یه جایی مث این عکس الان توی دنیا وجود داشت که میشد برم..البته مسلمه که توی بهشت هست.ولی توی دنیا هم که باشه رفتن به اونجا همت میخاد که من فعلا ندارم.
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۴ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
من به جزیره خواهم رفت کلبه ای خواهم ساخت ،
جزیره ی متروک رو خیلی دوس دارم تنهای تنها فقط با یه سگ
فقط فقط فقط فکر کنی
دوس دارم توانشو ک پیدا کردم حتما این کارو بکنم
خیلی خوبه بهترین چیزه
خدایا قسمتم کن
پاسخ:
حالاچراسگ؟؟؟؟؟
یکی از فانتزی‌های من اینه که تو افق محو بشم :))
پاسخ:
:)
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

شما هم دارید می روید که در افق محو شوید؟؟؟؟

قبلش یه کار مفیدی انجام بدهید بعد در افق محو شوید لطفا!!!

لوک خوش شانس-فکر کنم بیشترین شخصی که در افق محو شده است- بعد از گرفتن دالتون ها و... در پایان فیلم در افق محو می شد:/
پاسخ:
سلام
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۶:۱۴ سیدعلی میرسعیدی

افق در چشمان من پیداست!!!!!

سلام

انشالله که برای محرم

دستتون(وبلاگتون) خالی نباشه

پاسخ:
سلام
۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ نرگس زهرا
قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت به آب

دورخواهم شد از این شهر غریب

که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه ی عشق

قهرمانان را بیدار کند...
پاسخ:
شعرای سهراب خیلی به دل می شینن.....
۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
چون واقعا تنها موجودی که بی منت دوست داره و واقعا هم دوست داره ... سگ اگه خصلت پاچه گیریشو بذاریم کنار که اونم اگه منصف باشیم خصلت بدی نیس ؛ 7-8-10 تا خصلت فوق العاده داره که اگه آدما بتونن بش برسن جاشون وسط بهشته!
فقط یکی از صفات خوبشو میگم که سگ بدون اینکه بهت نیاز داشته باشه و (حتی بد تر! ا اگه به ضررشم باشه)  پیشت میمونه و صادقانه خالصانه هواتو داره !

بهترین موجود میتونه باشه که تو جزیره کنار آدم باشه...
۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۰ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
شما دوس نداری بری تو جزیره متروک یه مدت زندگی کنی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">