بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۱
مهر ۹۳

خدایک علی داشت...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
کمی بودن ...

نظرات  (۱۰)

عید غدیر خم بر شما گرامی باد، خوشحال می شویم به سایت ما هم سری بزنید.

در ضمن می توانید با عضویت در سایت مطالب خود را ارسال کنید تا پس از تایید مدیریت با نام خودتان نمایش داده شود.

مدیریت سایت PC93
خخخخ ^_^
بابا حال کردم
پاسخ:
خداروشکر!!!
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۲:۳۱ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

عید شما هم مبارک
پاسخ:
سلام ممنون
خط دومش کامل نیست میشه جمله شو کامل بنویسی؟!!
پاسخ:
الحمدلله ان هم امام ماشد!
الحمدلله

عیدتان مبارک
پاسخ:
ممنون
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۹ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
یاعلی



عید شماهم مبارک:)
پاسخ:
ممنون
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۲ نرگس زهرا
سلام آجی

 عید شما مبارک

ان شا الله همیشه موفق و خوشبخت باشی :-*

التماس دعا
پاسخ:
سلام مهربون بانو!

میتو...:)
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۳۲ نرگس زهرا
خدا یک علی داشت... بسیار زیبا بود
پاسخ:
بسیااااااار هم.............
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۵۲ محمد محمدیان رباطی
خدا ایتالله کوهستانی رو رحمت کنه

خوشحال میشم به من یه سری بزنید
حتما اهل مازندرانید ؟

پاسخ:
حتمامیام


ولی من اهل مازندران نستم!
من قبلا تبریک عید گذاشته بودم اما بلاگ خوردش:-(
پاسخ:
ازدست این بلاگ من سرموکجابکوبونم اخه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">