بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۱
مهر ۹۳

زین پس تنهاادامه می دهم!

تنهازیرباران!

حتی به درخواست چترهم جواب ردمی دهم!

باران نبار..

من نه چتردارم..

نه یار...

دلم آغوشی می خواهدکه نه زن باشد نه مرد...

خدایابه زمین نمی آیی؟؟


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
کمی بودن ...

نظرات  (۱۹)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۱ حسن امکانی
سلام! عید غدیر بر شمامبارک
باتبادل لینک موافقید؟ لطفااطلاع بدید...
آدرس وب ما: http://farslearn.com با نام: آموزش آنلاین
از چتر اصلن خوشم نمی یاد نمی دونم چرا؟

پاسخ:
من میدونم!!!
ای خدا ی رفیق خوب ب این آجی ما بده
البته از نوعه مونثش
:(
پاسخ:
مونثش که زیاده برادر!!!!!
:)
اهل دوستی ام نیستم!

میمونه یه چیزکه حوصله شوندارم!!!
حــــــــــــــــــــیف که نمی‌آید!
اگر می‌آمد دیگر کسی هوس آغوش زمینی نمی‌کرد...
پاسخ:
اوهوم.....
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۰۸ سیدعلی میرسعیدی
عیدتون مبارک
خلی عالی بود
خدایا به زمین نمی ایی؟
پاسخ:
ممنون....

نمیاددیگه....ای بابا!
سلام محدثه جان

عیدتون مبارک..
اگه به زمین اچمد بگو منم بغل میخوام!
پاسخ:
سلام ممنون...اطاعت...بانو
بسیار زیبا

با اجازه لینکتون کردم
پاسخ:
ممنون

اجازه ماهم دست شماست!!!
۲۲ مهر ۹۳ ، ۰۳:۳۳ محمد شورگشتی
ولی من در یک چیزش موندم!
هوا خیلی سرد باشه و بارونم بیاد ... که میشه برف!!!! خخخخ
در هرحال بارشه و قشنگه و بی چتر قشنگ تر!
پاسخ:
ینی ندیدی شماهمچین هوایی!!!!؟
 :(
پاسخ:
....
۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۶ گلبرگ دانلود
سلام بر شما دوست گرامی ،
به جهت حمایت از ما، از شما دوست عزیز تقاضا داریم جهت دانلود فایل (هر فایلی که اگر در سایت ما نبود می توانید در خواست دهید تا در سایت قرار داده شود) می توانید از سایت ما یعنی گلبرگ دانلود ، دانلود نمایید. و این کلیک رنجه شما باعث دلگرمی و پیشرفت ما خواهد شد ...
یامهدی (عج)
کمی خودت باش!!
می بینی که سالهای سال است در آغوش خدایی!!
پاسخ:
روش فک می کنم!
ـِ خوب بگید دیگـ چرا ؟

پاسخ:
چون بارونودوس داری!!!!!

:)
اهان خدا ی شوهر خوب بش بده
آجی برات دعا کردم
ایشالله ی شوهر خوب مث خودت گیرت بیاد ک خوشبخت بشین باهم :)
پاسخ:
بده ولی الان نه!
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۲ نرگس زهرا
دلم برای بارون خیلی تنگ شده :(

خدایا کی بارون می یاد :(
پاسخ:
ان شاالله میاااد


من وبچه های حوزه می خوایم نمازبارون بخونیم ..
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

وقتی "او" می آید
باران هم خواهد آمد
و "تو" به چتر نیاز نخواهی داشت
و غرق می شویم 
در باران
در " او" ...
پاسخ:
ممنون
عجبــ ! :)

پاسخ:
بله.....
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۰۱ هـوای سپید
جای دوری نیست، هیچوقت نبوده . .
اگر دور به حسابش نیاوریم!
خدا را می گویم.
پاسخ:
مچکرم....
:-(
پاسخ:
منم....
۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۷ پسر ایرونی
سلام وب قشنگی داری اگه موافق تبادل لینکی من رو با نام استاتوس های فیس بوکی لینک کن خبرم کن مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">