بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۳۰
شهریور ۹۳

عاشق دلشکسته محتاج یک جمله دلچسب است...


عنغعن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
کمی بودن ...

نظرات  (۱۶)

۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۸ خادمة الشهدا
دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...
پاسخ:
می خواهم کمی بروم آن سوی دنیا،آنجاکه آسمان ،پنجره بیشترداردوخداهم.......

دیدنی تراست...
زندگی زیباست اگر بگذارند
چشم مال تماشاست اگر بگذارند
دیدن تو زیباست اگر بگذارند ....
پاسخ:
چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی
،به کلامی می شکند
به لحنی می سوزد
به نگاهی جان می گیرد
وبه یادی می تپد..
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

بیچاره "عاشق دلشکسته"
که دلش به یک جمله راضی شده است...
پاسخ:
سلام 
آره، بیچاره.........
یـــا اله العاصین
پاسخ:
یاابصرالناظرین.......
همه گویند به یک انگشت اشاره 

مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد
پاسخ:
چقدرجارزدم میان مردم که دوستم داری

بیاومقابل مردم مراخرابم نکن

یاحسین

سلام

خیلی زیبا بود

پاسخ:
سلام

خب یه جمله هم می نوشتی!
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۰ خادمة الشهدا
امام حسین(ع):
درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود،
از صداقتشان دوستی ادامه میابد
و به واسطه وفایشان دوستی پایانی ندارد...

التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
پیامبراکرم

زودهمدیگرراببخشیدتاکینه هاادامه نداشته باشد........
​دیوانگی ها گرچه دائم دردسر دارند
دیوانه ها از حال هم اما...خبر دارند

آئینه بانو:!تجربه این را نشان داده
وقتی دعاها واقعی باشند اثر دارند

تنها تو که باشی کنار من دلم قرص است
اصلا تمام قرص ها جز تو ضرر دارند

آرامش آغوش تو از چشم من انداخت
امنیتی که بیمه های معتبر دارند

مردی"به اینکه عشق ده زن بوده باشی نیست.."
مردان قدرتمند تنها "یک نفر" دارند

بهتر...فرشته نیستم; انسان بی بالم
چون ساده ترکت می کنند آنان که پر دارند

می خواهمت دیوانه جان! می خواهمت... ای کاش
نادوستانم از سر تو دست بردارند

پاسخ:
زیباترین احساس زمانی ست 

که بدانی دراوج تنهایی کسی به فکرتوست

ممنونم ازت عزیزم.....


آنکس که میگوید : " نمی توانی "  و " نخواهی توانست" ؛

احتمالا همان کسی است که :

از اینکه  بتوانی انجامش دهی و موفق شوی ؛

میترسد .

پاسخ:
ابله ترین دوستان ماخطرناک ترین دشمنان هستند!
سلام
وب شما رو ملاحظه کردم
الحمدالله خوب هست
احسنت
دعوت میکنم شما را
این پست به دفاع شما احتیاج دارد

http://jaaar.blog.ir/1393/06/27/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%AC%D8%A8%D9%87%D8%8C-%D8%A8%D8%A8%D8%AE%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AF
پاسخ:
سلام 

حتمامیام ممنون ازدعوتتون
وبلاگ خوبی داری خسته نباشی ی سر هم به وبلاگ من بزن
پاسخ:
چشم حتما
۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۱:۱۴ نرگس زهرا
خدایا دنیای من نیست این دنیا 
دنیای درختان بی ریشه  ,علف های هرز , لب های بی ذکر ,دل های مفلوک 
پیشانی های تب دار 
من را به دنیای خودم برگردان 
دنیای من تویی.. .
از کتاب در خته سوخته درباران ( ناصرحامدی)

پاسخ:
من ای صبا....ره رفتن به کوی دوست ندانم...تومی روی به سلامت؛

سلام مابرسانی!
سلام همسنگر ممنون از دعوتتون کارتون خیلی خوبه، با افتخار لینکتون میکنیم خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنین
پاسخ:
salam hatman
۰۳ مهر ۹۳ ، ۰۹:۰۲ محمد شورگشتی

شدم دور از تو و ... - تحریکم ای دوست!

شدم دور و شدی نزدیکم ای دوست!

به تاریکی نشستم ، تا چو مهتاب

بتابی بر شب تاریکم ای دوست!


منبع: محمد شورگشتی

۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۲:۲۲ اهورا راد
هرکی ازم سراغت رو میگیره نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی … !
پاسخ:
ههعععععی.....
داغون یعنی... داغِ اون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">