بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۹
شهریور ۹۳

دوست دارم مرقدشش گوشه گیرم دربغل

اشک ریزم بر رخ و باشم دعاگوی همه

دین من،دنیای من باشدحسین

نه به خلدم حاجت است،نه زنارم واهمه

دیده بستم ازهمه عالم،دلم درکربلاست

برلبم دایم بود،این بیت زیبا زمزمه...


تانالن

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
کمی بودن ...

نظرات  (۷)

یا ابا عبدالله
دلم تنگ غروب کربلاست :(
پاسخ:
من بسیارتر.....
این همه دو راهی تو عمرمون تجربه کردیم؛ کی میشه درواهی بی‌الحرمین رو تجربه کنیم آقا؟
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۰ خادمة الشهدا
آن لحظه که جان می رود از دست، حسین!
دیدار تو آخرین امید است، حسین!
تا همت عشق است چرا منت مرگ؟
باید به شهیدان تو پیوست، حسین!
کربلا که بودم هم تمام اعمالو به نیابتتون انجام دادم و هم خالصانه از خدا و بهترین بندگان خدا خواستم که زیارتشون رو نصیبتون کنه.شک نکنید که به امید خدا عازم خواهید شد.برنگشته دلتنگ شدم...
یاعلی
منم دلم پر میکشه برای دیدن حرمش
پاسخ:
من بیشتر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">