بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۸
شهریور ۹۳

اینکه میگم:

ادرکنی!

یعنی خودم نمی تونم.

یعنی تنهایی نمی تونم برای خودم کاری کنم.

نه اینکه بخوام شما به جای من کارام روبکنین،میخوام بگم دستم روبگیرین.

می خوام بفهمین که"می خوام"امانمیشه.

می خوام بگم:اراده ام ضعیفه ونمی تونم بی کمک شما،پیش برم.

ادرکنی،رمزبیچارگی آدماست.

هروقت بانهایت بدبختی صدات می کنم،واژه کم می آرم وخطابم تموم میشه.

سرم روپایین می اندازم وفقط میگم:

ادرکنی!...

یعنی:منودریاب!


سیدمحمدسادات اخوی

  دئئذ



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۸
کمی بودن ...

نظرات  (۱۱)

زیبا بود ایکاش هممون دریابه.چقدر جمعه ها دلگیره.ایکاش بیاد ایکاش ما اماده بشیم برای آمدنش ایکاش همه اینا از ته دلمون بهش ایمان داشتیم و فقط حرف نبود
پاسخ:
وصدهاای کاااش دیگر.....
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۲ امیـــر پنجه شاهی
سلامــ

به بیــرق مذهبیـمون دعوتیــد.

بیاییــد " امَّن یُجیبــ " بخوآنیــم.
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۰ محمد شورگشتی

مولای! ادرکنی...
این ذکر رو اولین بار وقتی 13 سالم بود معلم احکامم بهم یاد داد. بعدا هم چندجا خوندم که علما هم بسیار توصیه می کردن :
یا صاحب الزمان اردکنی، یا اباصالح اغثنی

هر وقت کارم گیر میفته سریع به این ذکر متوسل میشم.. سریع جواب میده..
یازهرا
ادرکنی...
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۰ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
خدا خیرتان بدهد یه جورایی حرف دل من را می زنید!
سلام
ممنونم به وبلاگتون دعوت کردید
وبلاگ نو مبارک
پاسخ:
سلام سپاس که اومدید
اگه همه دقیقاً این رو درک کنن،اونی که باید ما رو درک کنه هم درک میکنه.کاش جوونای ما معنای واقعی این ادرکنی رو با تمام وجود لمس کنن
سلام خوبی ؟ وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ تبادل لینک وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را رایگان اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند همچنین افزایش بازدید داشته باشی صفحه ای که ساختم بازدید بالایی داره www.best-links.ir
سخت است با فریاد صدایش کنی
 به حرف زدن که می رسد پت و پت کردن هم از یادت برود!

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون نظرلطفتونه 

حتمامیام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">