بودنی درخلوت من....

بودنی درخلوت من....

"هیچ گاه" بخاطر"هیچکس" دست ازارزش هایم نمی کشم....

شادی روح

"شهیدخیرمحمدسیاوشی"

و"شهیدشیرمحمدسیاوشی"

دایی های عزیزم ،وهمه شهدای اسلام....صلواات

کانالم 👇
@roooohoreyhan

۲۶
شهریور ۹۳

یه قانونی هست...

 وقتی مجردی همه متاهلن وخوشحال!

وقتی متاهلی همه مجردن وخوشحال!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
کمی بودن ...

نظرات  (۱۵)

قضیه باحال شد ای که دستت می رسد کاری بکن
پاسخ:
کاری بکن....!!!!!
دقیقاً :(
 تا حدودی درسته !
ما تجربه نکرده ایم !!!!


خب الان شما از اولی مینالین یا از دومی !؟
پاسخ:
ماکه ازاولی!!!!
مرغ همسایه غازه رایج تره:)
وقتیم بچه ای همه بزرگن و خوشحال
وقتی بزرگ میشی همه بچن و خوشحال...
پاسخ:
اصن یه وضعیه!!!!
حالا راه حلی هست:|
والا من که مجردم دارم آتیش میگیرم:)
پاسخ:
شماراه حل پیداکردی ماروخبرکن!
ای گفتی مخصوصا دوستهای من همشون ازدواج کردن و هی میان منو اذیت میکنند 
سلام
 اینم قانونی هست واسه خودش....

:)
سلام
 اینم قانونی هست واسه خودش....

:)
پاسخ:
بله....
راستشو بگو میخوای ازدواج کنی که من هرروز بیام دلتو بسوزونم که مجردم !!!!
پاسخ:
ای کااااش!!!!!

عجب قانونی!

شفا بود بیشتر تا قانون...

هعی لوله گاز... 
امیدوارم در هر دو حالت خوشحال باشی.
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۰:۴۸ ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
دهن این قانون سرویس
ولی رامبد جوان خیلی باحال گفت؛
کلی قانون نا نوشته هس ولی اگه بخای به اینا هی فک کنی و بترسی ک نمیشه زندگی کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">